chrisnaarsantiago.reismee.nl

Mijn boek wordt 24 juli gepresenteerd

Eindelijk is het zover.

Nadat ik iedereen, die de crowdfundingactie voor mijn boek heeft gesteund, deze week reeds hun exemplaar van mijn boek heb gestuurd ben ik nu toe aan de verdere verspreiding van mijn boek.

Maar eerst ga ik op vakantie. Daar ben ik aan toe. Want alle gerelateerde activiteiten aan dit boek namen zo veel tijd in beslag dat het op werken begon te lijken en ik weet zeker dat ik al gepensioneerd ben.

De boekpresentatie zal plaats vinden op zondag 24 juli a.s. De uitnodiging hiervoor treffen jullie direct hierna aan. Tevens heb ik ook reeds een bestelformulier toegevoegd, waarmee jullie het boek kunnen bestellen.

Veel succes ermee.

______________________________________

Uitnodiging Boekpresentatie

Wat gebeurt er?

Mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostella (2014 en 2015) maakte zo’n onvergetelijke indruk op mij, dat ik besloot mijn unieke ervaringen op schrift te stellen.

In Wat gebeurt er? voer ik de lezer in dagboekvorm mee langs kabbelde beekjes en pittoreske dorpjes en laat hem kennismaken met de bijzondere mensen die ik ontmoette. Wat gebeurt er? is niet alleen een boeiende beschrijving van mijn voettocht, maar ook een praktische gids. Het bevat een uitvoerige evaluatie van wat goed ging en beter had gekund. Een aanrader voor wie in mijn voetsporen wil treden!

Bij deze wil ik u graag uitnodigen voor de presentatie van mijn boek. Deze vindt plaats op zondag 24 juli a.s. om 15.00 uur tot 18.00 uur in de Kapel Mariënthal/Galerie Schobbers (Schoolweg 140, 5916 PL Venlo). Als u erbij wil zijn, vanharte welkom. Graag aanmelden via onderstaand emailadres of telefoonummer vóór 1 juli a.s..

Met vriendelijke groet,

Chris Frencken

Tel : 06-43183548

Email : chrisnaarsantiago@gmail.com

_______________________________________

Bestelformulier boek “wat gebeurt er?”

Ja, ik wil graag het boek “Wat gebeurt er?” (mijn Jacobsweg naar Santiago de Compostela), bestellen.

De prijs van het boek is €17,50 per stuk excl verzendkosten en €22,- incl verzendkosten.

Ik bestel ….. (aantal) boek(en) a €17,50. Totaal €…………….

Het geld maak ik over naar rekening NL59 INGB 0006 6479 20, ten name van Chris Frencken onder vermelding van “wat gebeurt er?”.

Het boek kan worden opgestuurd naar onderstaand adres:

Naam :

Adres :

Postcode :

Woonplaats :

BELANGRIJK

De bestelling wordt in de eerste helft van juli a.s. bij u bezorgd wanneer:

- Dit formulier volledig ingevuld is teruggestuurd naar: Chris Frencken, Seinestraat 24, 5912 LD Venlo of naar chris.frencken@ziggo.nl

- Het bovenvermelde bedrag is bijgeschreven op mijn rekening.

---- einde----

Reacties

Reacties

Trudy de Boon

Hoi Chris, wil je voor ons het boek mee naar Clapere nemen.
Grt Albert en Trudy de Boon.

F.Th.J. Janken

Chris,

Bedankt voor het toezenden van je boek en voor de mooie tekst die je er voor mij voorin hebt geschreven.

Veel succes verder.

Jet en Fer
P.S. We laten nog wel weten of we komen.

Netty Kortooms

Chris, je hebt het gedaan man, chapeau. Ik ga lekker lezen tijdens de vakantie.

Addy

Chris,
Ik ben nog dezelfde dag, dat ik je boek kreeg, beginnen te lezen. Ik geniet.
Wim vindt de uitvoering perfect. Wim en Addy

Antoinette Janssen

Zoals al gezegd, je ligt op mijn nachtkastje en ik lees Alfred
iedere avond een stukje voor!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!