chrisnaarsantiago.reismee.nl

Het wordt nu allemaal erg concreet

Zoals de titel al aangeeft begint het boek nu echt steeds meer vorm te krijgen.

Allereerst wil ik alle deelnemers aan de crowd funding nog een keer erg hartelijk bedanken. In totaal is mij door 93 sympathisanten in totaal € 3870,- schriftelijk toegezegd, waarvan reeds € 3710,- op mijn rekening staat. Ongelooflijk. Ik ben er stil van.

Op mijn motivatie op te krikken kreeg ik deze week ook nog het bericht binnen dat ik ben ingeloot voor de 100eVierdaagse van Nijmegen. Daar ben ik echt blij mee want dit geeft me ook weer een sportief doel voor dit jaar. De eerste trainingsmarsen heb ik alweer ingepland.

Met het boek gaat het nu echt snel: De eindredacteur heeft na zijn commentaar op de tekst nu ook de foto’s ter hand genomen. Het kleurenkatern is nu ook bijna klaar. De kaart is aangeleverd en ook nog mooier dan ik had gehoopt. Dankjewel Sander!.

De laatste correcties heb ik nu ook binnen en op dit moment is het boek bij de vormgever voor het definitieve ontwerp van de binnenzijde.

Tot mijn grote vreugde kwamen deze week ook twee ontwerpen voor de omslag van het boek. Toen ik die zag kreeg ik tranen in de ogen. Met wat kleine wijzigingen heb ik een definitieve keuze gemaakt. Om jullie niet langer in het ongewisse te laten vinden jullie de ontwerp-omslag terug als laatste foto. Het echte ontwerp is veel mooier dan de foto.

Jullie zien dus dat het op dit ogenblik erg voorspoedig gaat. Hopelijk kan het boek eind volgende week naar de drukker. Als het goed is wordt het dan half mei bij mij thuis afgeleverd. Als dat zo is beloof ik dat ik het boek in elk geval voor eind mei bij alle sympathisanten thuis in de bus ligt.

Reacties

Reacties

Ton en Edgar

Wat een prachtige omslag vast een bestseller dit wordt een TOPPER

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!