chrisnaarsantiago.reismee.nl

Stand van zaken crowdfunding actie

De crowdfunding actie loopt goed. Dat wil zeggen: regelmatig worden er bedragen bijgeschreven op de rekening. Van alle kanten komen er bijdragen binnen. Vandaag Zaterdag 19 maart om 12.00 was de stand als volgt:

In totaal 43 sympathisanten (bedrijven, verenigingen, echtparen en individuele personen) hebben schriftelijk een bedrag toegezegd van € 2575,-. Van dit toegezegde bedrag staat reeds € 1690,- daadwerkelijk op mijn rekening. Ik ben positief verrast door deze bedragen.

Heel concreet betekent dit voor mij dat een groot aantal personen die mij “gepusht” hebben om dat boek dan ook maar echt te gaan schrijven, dit voornemen ook hebben gesteund door middel van hun bijdrage. Zij willen dus echt dat dit boek er komt.

Aan de kostenkant hebben zich ook een aantal positieve ontwikkelingen voorgedaan. Waar de eerste kostenraming uitkwam op € 7000,- kan dit bedrag nu reeds behoorlijk naar beneden worden bijgesteld. We hebben de drukprijs naar beneden kunnen bijstellen door een lagere offerte voor dezelfde kwaliteit te accepteren, evenals de verzendkosten. En vermoedelijk kunnen ook de kosten voor de vormgeving naar beneden worden bijgesteld omdat ik het hele manuscript heb aangeleverd in het formaat waarin het boek straks gaat verschijnen. Een eerste voorzichtige schatting leert dat ik hier mogelijk al € 1400,- mee heb uitgespaard.

Dus geen € 7000,- maar voorlopig terug naar € 5600,- . Mogelijk dat er nog meer kosten naar beneden kunnen, maar dit zullen we ervaren als we verder in het proces komen.

Het ziet er dus goed uit. Bovendien ga ik er vanuit dat alle lezers van dit blog deze actie warm zullen aanbevelen in hun vrienden en kenniskring. Nogmaals, iedereen die mij heeft gesteund, hartelijk dank hiervoor. We houden jullie op de hoogte!!.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!