chrisnaarsantiago.reismee.nl

De crowdfunding actie loopt goed

We hebben weer een enerverende maand achter de rug.

De crowdfunding actie loopt goed. D.w.z. regelmatig worden er bedragen bijgeschreven op de rekening. Een aantal uit verrassende hoeken en ook een aantal met inventieve voorstellen. Ook krijg ik weer heel veel positieve mails en die geven me weer moed om door te gaan. De lijst met sympathisanten groeit gestaag. Ook uit het buitenland. Ook meldden zich meer bedrijven dan waar ik op had durven hopen. Iedereen nu alvast heel erg hartelijk bedankt voor deze steun.Voor degenen, die deze crowdfunding actie mogelijk zijn ontgaan, voeg ik onder aan dit artikel nog een keer het inschrijvingsformulier toe.

Ik heb veel over “eenzaamheid” van schrijvers gelezen en nu ondervind ik het ook zelf aan den lijve zoals dat zo mooi heet. Maar we gaan stug door.

Tussendoor is er ook zeer regelmatig overleg met mijn producer en ik ben heel blij dat ik Paul heb, dat scheelt mij een groot aantal valkuilen en extra hindernissen.

Een andere mogelijke meevaller kan zijn dat ik mijn manuscript al heb aangeleverd in het formaat van het boek. Dit gaat mogelijk een aanzienlijke besparing opleveren bij de professionele vormgever. Dankjewel voor dit advies Joep!!

Ook is er al uitvoerig gepraat over de vorm van de omslag. Een aantal mogelijke foto’s hiervoor zijn ook geselecteerd.

Nu is het manuscript nog bij de professionele editor. Binnen een paar dagen zal hij klaar zijn en dan wordt het door hem met mij besproken. Ook dat zal wel weer een flink aantal correctie-uren opleveren, maar daar heb ik veel zin in. Ik moet ook wel, want dan moet ik echt aan de bak, want deze werkzaamheden liggen dan, volgens projectmanagement jargon, op het “kritieke pad”.

Bij al deze werkzaamheden had ik vorige week nog wat fysieke tegenslag (alweer). Dit keer was het een virale infectie aan mijn evenwichtsorgaan (of zoiets). In elk geval heb ik er nog 2 dagen mee in het ziekenhuis gelegen. Nu moet ik me rustig houden en niet naar buiten gaan, dus levert me dit nadeel weer het voordeel op van meer uren ter beschikking voor mijn boek. Mijn plannetje om namens Ine dan de 20 km van de Venloop te wandelen ligt nu dus ook in duigen. Het enige positieve is dat ik dus zonder te sporten 4 kilo gewicht ben kwijtgeraakt.

Samen met de producer gaan we de komende periode kijken naar het fysieke uitgeven en alle activiteiten daar rond omheen. Hier kwam hulp uit onverwachte hoek: Schoondochter Kim wilde hier graag bij helpen en deze hulp heb ik met beide handen aangegrepen.

Inschrijfformulier crowd-fundingactie

Ja, ik sta achter het idee om “Wat gebeurt er?” (mijn Jacobsweg naar Santiago de Compostela), je boek over je tocht naar Santiago via crowd-surfing te realiseren. De bijbehorende tegenprestaties in onderstaande tabel zijn duidelijk voor mij.

Het bedrag waarmee ik jou wil steunen is: €………

Het geld maak ik over naar rekening NL59 INGB 0006 6479 20, ten name van Chris Frencken onder vermelding van “crowdfunding”.

Het boek kan te zijner tijd worden opgestuurd naar onderstaand adres:

Naam :

Adres :

Postcode :

Woonplaats :

Handtekening :

BELANGRIJK

De inschrijving is compleet wanneer:

- Dit formulier volledig ingevuld is teruggestuurd naar: Chris Frencken, Seinestraat 24, 5912 LD Venlo of naar chris.frencken@ziggo.nl

- Het bovenvermelde bedrag is bijgeschreven op mijn rekening.

- De inschrijving voor de crowd-fundactie eindigt op 31 maart 2016.

Tabel Tegenprestaties

Bedrag

Tegenprestatie

Van €25 tot €50

  1. Gratis boek
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino

Van €50 tot €100

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek

Van €100 tot €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Drie extra gratis boeken

Boven €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Voor elke €50 boven de €100 een extra gratis boek. Bijv. als relatiegeschenk, voor vrienden en bekenden of voor werknemers.
  6. Vermelding van bedrijfslogo in het boek.

Reacties

Reacties

quaedvlieg

Chris , is het een idee om de stand van zaken over de crowdfunding door te geven. exacte bedragen geven het idee mee te doen aan een winning project en stimuleert dus

Chris F

Goed idee Bert.
Ga ik doen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!