chrisnaarsantiago.reismee.nl

Van droom naar werkelijkheid. De crowdfunding actie.

Beste volgers van mijn blog,

Zoals een week geleden al aangekondigd, hierbij de uitgebreide mail over de crowd funding om het boek over mijn pelgrimstocht naar Santiago de Compostela te kunnen realiseren.

Het inschrijfformulier met alle noodzakelijke informatie is bijgevoegd. Evenals de volledige lijst van mijn tegenprestaties. Dit inschrijfformulier dient uiterlijk 31 maart a.s. in mijn bezit te zijn. De geplande verschijningsdatum is 16 mei.

Ik wil jullie nu alvast bedanken voor jullie steun. Ik beloof er een schitterend boek van te zullen maken.

Met vriendelijke groeten,

Chris Frencken

Inschrijfformulier crowd-fundingactie

Ja, ik sta achter het idee om “Wat gebeurt er?” (mijn Jacobsweg naar Santiago de Compostela), je boek over je tocht naar Santiago via crowd-surfing te realiseren. De bijbehorende tegenprestaties in onderstaande tabel zijn duidelijk voor mij.

Het bedrag waarmee ik jou wil steunen is: €………

Het geld maak ik over naar rekening NL59 INGB 0006 6479 20, ten name van Chris Frencken onder vermelding van “crowdfunding”.

Het boek kan te zijner tijd worden opgestuurd naar onderstaand adres:

Naam :

Adres :

Postcode :

Woonplaats :

Handtekening :

BELANGRIJK

De inschrijving is compleet wanneer:

- Dit formulier volledig ingevuld is teruggestuurd naar: Chris Frencken, Seinestraat 24, 5912 LD Venlo of naar chris.frencken@ziggo.nl

- Het bovenvermelde bedrag is bijgeschreven op mijn rekening.

- De inschrijving voor de crowd-fundactie eindigt op 31 maart 2016.

Tabel Tegenprestaties

Bedrag

Tegenprestatie

Van €25 tot €50

  1. Gratis boek
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino

Van €50 tot €100

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek

Van €100 tot €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Drie extra gratis boeken

Boven €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Voor elke €50 boven de €100 een extra gratis boek. Bijv. als relatiegeschenk, voor vrienden en bekenden of voor werknemers.
  6. Vermelding van bedrijfslogo in het boek.

Reacties

Reacties

Quaedvlieg

Inschrijfformulier crowd-fundingactie
Ja, ik sta achter het idee om “Wat gebeurt er?” (mijn Jacobsweg naar Santiago de Compostela), je boek over je tocht naar Santiago via crowd-surfing te realiseren. De bijbehorende tegenprestaties in onderstaande tabel zijn duidelijk voor mij.
Het bedrag waarmee ik jou wil steunen is: €……25,--…
Het geld maak ik over naar rekening NL59 INGB 0006 6479 20, ten name van Chris Frencken onder vermelding van “crowdfunding”.
Het boek kan te zijner tijd worden opgestuurd naar onderstaand adres:
Naam : Quaedvlieg A
Adres : Kalmoesgaarde 17
Postcode : 3436HH
Woonplaats : Nieuwegein
Handtekening : A.R.Quaedvlieg
BELANGRIJK
De inschrijving is compleet wanneer:
- Dit formulier volledig ingevuld is teruggestuurd naar: Chris Frencken, Seinestraat 24, 5912 LD Venlo of naar chris.frencken@ziggo.nl
- De inschrijving voor de crowd-fundactie eindigt op 31 maart 2016.
Tabel Tegenprestaties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!