chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbreiding juni 2015

De hele maand juni genoten van vakantie met prachtig weer in Zuid Frankrijk in de Oostelijke Pyreneeen. Hetzelfde weer zoals het momenteel hier in Nederland is alleen met een veel minder hoge vochtigheidsgraad, waardoor het daar veel aangenamer was. In deze periode heb ik in totaal 85 km in de hitte gelopen, waarvan 12 samen met Ine. Mijn totaal aantal kilometers voor dit jaar is hiermee op 385 gekomen.

Maar ook veel lekker gegeten en gedronken en de conclusie van de weegschaal was dat er ondanks het lopen toch weer wat kilo's zijn bijgekomen. Dus is nu het grote genieten weer begonnen: geen alcohol, heel veel water, minder calorie en koolhydraatrijk voedsel en meer van die leuke dingen om het er weer af te krijgen.

Daar gaan we in juli nog meer aan doen, want deze maand start op 21 juli mijn derde Nijmeegse Vierdaagse (4 dagen a 30km). Voor deze datum wil ik nog een aantal trainingen doen waarbij ik meerdere dagen achter elkaar loop. Misschien schrijf ik over deze ervaring ook nog wel iets in dit blog maar ik beloof niets. Het worden lange dagen: 's morgens om 5.30 opstaan dan met de auto naar Nijmegen Dukenburg en vandaar met de bus naar de start om 07.30 op de Wedren. Vervolgens 30 km lopen in 6 a 7 uur en dan dezelfde reis in omgekeerde volgorde weer terug.

In deze periode wordt ik ook geconfronteerd met het stellen van prioriteiten. Je moet er toch wat voor over hebben om de droom, die je reeds 50 jaar hebt, achterna te kunnen lopen. Zo zal Ik een aantal roeiactiviteiten (clinics en toertochten) moeten missen en dat is best wel vervelend. Want niets is leuker om In dit mooie weer op het water te zijn met leuke en gezellige collega's (m/v).

En tijdens mijn echte tocht in september zal ik de twee operaconcerten in Venlo en Heerlen met Venlona moeten missen. Gelukkig kan ik de concertreis naar Timisoara in Roemenie wel meemaken omdat ik speciaal daarvoor mijn tocht naar Santiago naar achteren heb verschoven.

Wat de reis zelf naar Santiago betreft moet ik nog treinkaartjes regelen voor de trein van Madrid naar Sahagun. Ik krijg het niet voor elkaar om dit via de site van RENFE (de Spaanse spoorwegen) te doen. Maar dat ligt natuurlijk gewoon aan mijzelf. Dus schakel ik hiervoor maar het reisbureau in.

Met al deze activiteiten is het aftellen nu echt begonnen en dat gaat best vlug.

Reacties

Reacties

Margot en Theo

Ha Chris,
Je moet er wat voor inleveren maar de victorie zal groot zijn en als aftrap wachten jou de gladiolen!
We missen je op het water en natuurlijk op het terras daarna, maar wensen je veel succes; ook met je nobele streven om abdominale reserves te reduceren ;)
Tot gauw weer.

richarda

Wow Chris, indrukwekkende programma voor de boeg!
en wat stoer van Ine om mee te lopen die 12 km!!!
n heel goede zomer gewenst met veel plezier bij alle evenementen en voorbereidingen, erg stoer allemaal!!!
grtz richarda en dik

Ton en Edgar

Super wat een voornemens, kijken naar je uit in Wijchen. Met hopelijk iets minder temperatuur! Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Zien jullie volgende week voor een goede knipbeurt zodat de wilde haren weer zijn verdwenen.tot gauw Ton en Edgar

Netty

Chris, goed te lezen dat je op "dreef" bent. Het gaat zeker lukken!

Jan Kuijt

Chris,

Ik volg je nu al weer enige tijd; net terug van vakantie in Frankrijk, maar dan aan de kust noord van Bayonne, begrijp ik niet waarom je zo gedreven deze route wil lopen. Niettemin veel succes. We zullen hier aan je denken met een pint.
Eerst nog de 4 daagse; hopelijk iets koeler.

Groet,

Jan Kuijt

joep Fleuren

Een vakantie ? en toch je zinnen zetten op de voorbereidingen om een droom waar te maken ?
Eigenlijk fantastisch en zeker vind ik het geweldig dat ook je lieve vrouwtje Inne een stuk met je mee liep 12 KM
Toch wel geweldig. In vorige verhalen las ik dat er in gesprekken met mede lopers soms verrassende diepgang ontstond . Soms wel fijn om anoniem iets van je ziel te luchten.Samen met een geliefde levenspartner al wandelend gesprekken voeren versterkt en verdiept en zonder veel extra moeite schaaft men elkaars houding.Ik vind het allemaal geweldig en smul een beetje van die verhalen Het sterkt ook mij in volhouden en doorzetten Cris veel succes blijven genieten en zie het traantje van emotie als voeding van de hart. Met groet Joep.

Cees Geers

Een fijne doelgerichte inspanning in een zoet land en dat om te trainen, wat een vakantie bestemming.

Chris veel succes n u het wat serieuzer wordt.
Cees

Douwe Rekker

leerde jou op de camping kennen als een beroeps-levensgenieter. vraag: waarom in juni zo opslaan als je in juli weer moet inleveren? zoek een balans, je wil eigen lijk teveel, terwijl je zo al aardig genoeg bent..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!