chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding mei 2015

L’histoire se repete: D.w.z. ook in mei ging de voorbereiding niet volgens plan. Ook hier was mijn niersteen weer de oorzaak. De vergruizer had er wel een stuk “afgeschoten” maar er was ook nog een stukje achtergebleven. Dit moest operatief worden verwijderd. Er hoefde gelukkig niet gesneden te worden, maar het ging labroscopisch. Details zal ik jullie besparen, maar het is gewoon goed afgelopen: Niersteen is weg en Chris is weer “als nieuw”.

Toch heb ik 14 dagen niet kunnen sporten en dat vond ik niet leuk om het maar wat eufemistisch uit te drukken. Inmiddels gaat het weer allemaal goed en heb ik alweer gerend, geroeid en gewandeld. Dat laatste echter maar 40 km. Totaal dit jaar sta ik nu op 300km.

Het goede nieuws is echter dat ik morgen zonder nierstenen op vakantie kan en dat is toch weer een zorg minder. Kan ik ook weer zonder problemen in de hitte gaan trainen (schoenen zijn al ingepakt).

Voor de vierdaagse heb ik inmiddels alle papieren binnen. Hier hoef ik alleen nog maar de speciale trajectkaart van Veolia te kopen en dan kan ik goedkoop 5 dagen op en neer naar Nijmegen in juli.

Inmiddels heb ik ook de vlucht geboekt van Dusseldorf naar Madrid. Op vrijdag 28 augustus vertrek ik. Aansluitende treinen kon ik nog niet reserveren. Dat kan pas na 1 juni, maar ook dat gaat wel lukken.

In juni dus met vakantie en ik hoop dat het er net als vorig jaar weer flink warm wordt zodat ik ook weer een aantal dagen echt in de hitte kan trainen.

Reacties

Reacties

Agnes.

Fijn dat het goed gaat. En nu maar genieten van alle voorbereiding voor de reis.Groetjes Joop en Agnes .

Ton en Edgar

Fijn dat alles achter de rug is. Nu weer met volle moed ertegenaan! Geniet maar lekker van jullie vakantie in het "Douce France". Veel plezier en kom gezond weer terug. Dikke kus van ons twee.

Petra En Piet Rutten Uit Maasbree.

Cris en Ine Fijne vakantie toe gewenst en oefen maar flink in Frankrijk.

Groetjes .

Berend

Scheelt wel als je die klinkers niet mee hoeft te slepen.
Ik wens jullie allebei een prettige vakantie toe met heel veel mooi weer.

antoinette en jac

Fijn dat je verlost bent van die nierstenen,geniet van jullie vakantie en wij zorgen wel voor goed weer!
Gtrts van ons ook aan Ine.

Henk en Annie

Fijn dat je deze " kleine " tegenslag zo goed hebt overwonnen. De voorbereiding gaat weer door en het doel komt weer in zicht. Succes. Klasse.

bertq

waar gaat de vakantie in FR naar toe? mooi dat je je weer goed voelt en zonder de nierstenen op weg kunt. groeten an jullie allebei

Joep Fleuren

Respect , menigeen heeft een andere hobby, of gaat daar naar op zoek.
Fijn dat de vervelende steentjes weer weg zijn.
Nu maar hopen dat er geen vervelende stenen op de wandelroute jouw tochten moeilijk maken.
Geniet van de vakantie en succes met trainen. Hartelijke groet Joep.

Erna Donselaar

Fijn Chris dat is op tijd gerepareerd is en nu weer vooruit kijken en lekker genieten met het vrouwtje van het zalige Frankrijk.
Ine neem jij je muziek mee om alvast te oefenen ?

Tante Mieke

Cris gelukkig dat je geen last meer hebt van je nierstenen
Koos heeft ook eens een aanval gehad kruipend over de grond van de pijn maar daarna nooit meer.
Ine en Cris een fijne vakantie toegewenst
Met mooi weer en veel wandelplezier.

Frans Jacobs

Chris, ik lees van alles over die vervelende nierstenen. Dat is niet gezellig . Edelstenen waren beter van pas gekomen maar ja. Ze zijn weg en dat is de hoofdzaak. Verder veel sterkte met het trainen in Frankrijk met lopen,en ook met eten en drinken, want dat hoort er toch ook bij. Ook voor Ine de zelfde sterkte, en veel plezier. Gr. Frans.

Herman en Linda

Geniet nog van jullie verlof.

Groetjes van Linda en Herman (de vakantieburen)

antoinette en jac

heel veel wandelplezier in nijmegen en die kilootjes loop je er wel vanaf.
grts jac en ant

Frans Jacobs

Zo vlak voor de 4 daagse wil ik je nog een opsteker geven om deze loop tot een goed einde te brengen. Van harte succes toegewenst en veel loopplezier tijdens de dagen. Grotjes Frans.

Karel van Keeken

Eerst 'even' alle zeilen bijzetten in Timisoara, want zingen binnen "Venlona" is ook topsport zoals je weet, om daarna de resterende etappes af te leggen van de uitdaging, die je jezelf hebt opgelegd! Chapeau Chris! Beiden verrijkende ervaringen, die je volgers de komende tijd ongetwijfeld kunnen lezen. Om dat aantal te verruimen zal er op de site van de Koninklijke Zangvereniging een link geplaatst worden voor al je zangersvrienden. Voel je daardoor extra gesteund en gesterkt! Veel succes gewenst straks. Ine is al opgenomen in de Venlona-familie, dus maak je daarover geen zorgen. Groet, Karel en Els.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!