chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding februari 2015

De voorbereiding in deze februari werd flink verstoord door verkoudheid en griep. Gelukkig heb ik de vastenaovend wel volledig mee kunnen pakken. Ik laat hierbij in het midden of deze activiteiten het lichamelijk herstel bevorderd hebben. Zo niet dan heb ik me in elk geval behoorlijk geestelijk ontspannen. Het was weer erg leuk en gezellig en ik had het niet graag willen missen.

Door de griep- en verkoudheidperikelen heb ik in elk geval niet zoveel kunnen wandelen als ik had gepland. Toch heb ik nog meer dan 60km kunnen lopen. En dat ging erg makkelijk op de nieuwe schoenen.

De inschrijving voor de Vierdaagse van Nijmegen opende op 2 februari. Ik heb geprobeerd in te schrijven maar het is nog niet gelukt want ik voldeed niet aan de criteria: 1. Bent u na 1 januari 2003 geboren? En 2. Heeft u in 2014 de Vierdaagse succesvol uitgelopen? Daarom kan ik nu pas in maart inschrijven. Volgens mij hoef ik nog steeds niet in te loten omdat ik de Vierdaagse al tweemaal met succes heb gelopen. We zijn benieuwd.

Ook heb ik de eerste oriënterende gesprekjes gehad hoe het in zijn werk gaat om een boek te schrijven. Ik ga hierover nog geen details vermelden maar de eerste informatie en feedback, die ik hierop heb gehad zijn positief. Dus: wie weet gaat het me lukken, ooit.

De maand maart zal toch in het teken staan van het hardlopen: De Berden loop (7,5 km) en de Venloop (10 km) zijn hierbij het doel. Lotte traint ook inmiddels al hard voor de Venloop. Dan kan opa niet achterblijven. Ik zal in elk geval ook nog gaan wandelen. Benieuwd hoeveel km ik uiteindelijk in maart heb gelopen.

Reacties

Reacties

jac en antoinette

We lezen dat je je al goed aan het voorbereiden bent voor de grote tocht.
Sorry voor de late reactie,maar wegens ziektes is het er niet eerder van gekomen.
Misschien binnenkort wandeling kessel-eik???
Grts

Chris

Zeker weten!!

Renate

Wordt er ook nog voorbereidend op het wandelen geroeid? (Lekkere duurtraining)

Ton en Edgar

Fijn dat jullie zo genoten hebben van de carnaval, jullie hadden ook erg mooi weer. Nu weer volop er tegenaan, want voor je het weet is het zover! Succes.

Berend

Joh, dat jij niet na 2003 geboren bent. Je bent als pensionaris toch herboren na dat jaar!!

Frans

Wij hebben tussen de verkoudheid (griep) ook vastelaovend gevierd. Dit jaar met campingkennissen uit Staphorst en uit Veendam. Het was geweldig leuk en voor de gasten heeeeel indrukwekkend en leerzaam. Weer enkele Hollanders die geleerd hebben hoe wij hier in Venlo vastelaovend vieren. Groetjes.

Richarda

ha Chris, heel veel succes vandaag of morgen bij de Venloop!!!
lieve groeten aan Ine ook
grtz Dik en Richarda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!