chrisnaarsantiago.reismee.nl

Vieze verhalen deel 2

Ik had het al gezegd. Het artikel met de vieze verhalen heeft de meeste hits. Ik kan het hier niet zien wie allemaal, maar ik verdenk de knullen van Venlona ervan. Leer mij ze kennen.

1. Ruften/winden. Wanneer je met een hoop lui op een kamer ligt komt dit inderdaad wel eens voor. Over het algemeen valt het wel mee. Maar af en toe verscheurt een soort oerknal de slaapzaal. Bijna altijd van kerels. ´s morgens wordt dan meestal tersluiks gekeken uit welke hoek de wind waaide en wie in die hoek ligt.

2. Rochelen. Komt ook gelukkig niet zo vaak voor. Meeste gehoord bij Lucia uit Bulgarije als ze ´s morgens begon met blaffen na haar eerste heis aan haar eerste sigaret. Soms ging het blaffen over in rochelen en dan hielden wij onze adem in of ze er niet in bleef.

3. Boeren. Valt ook wel mee. Het ergste heb ik dit gisteren meegemaakt bij de Real Madrid supporter naast mij. Moest een paar keer verschrikkelijk luid gapen en dat ging toen over in een flinke boer.

4. Smekken en slurpen. Is bij de Koreanen een teken dat ze het verschrikkelijk lekker vinden. Een van de eerste dagen zat ik aan een tafel met veel Koreanen en daar werd het luid en duidelijk gedaan, maar daar werd ook flink bij gelachen. Li-hyun doet het niet zo vaak, want zij heeft voor haar masters in de moleculaire biologie een jaar in een Australisch gezin gewoont. Als ze het doet gaat het heel beschaafd en netjes.

Reacties

Reacties

Thijs

Hoi Chris,
Dat met die vieze verhaaltjes, je weet wel dat dat bij Venlona nooit voorkomt, wij zijn allemaal nette beschaafde cultureel hoogstaande figuren en die doen dergelijke zaken niet die jij meemaakt, grapje.
Ik leees alle verhalen en de een is leuker dan een ander maar ga er lekker mee door, wij vermaken ons er wel mee, alleen zul je weer aan de beschaafde wereld moeten wennben als je terug bent.
Groeten, Thijs Driessen

Ton en Edgar

Ons weekend kan niet meer stuk, met zulke mooie verhalen. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Kregen zelf tranen in de ogen, toen je Li-hyun moest achter laten. Lijkt wel een goede film! Zou haar graag willen ontmoeten. Als je haar nog ziet, doe haar dan de groeten van je "kappers". Chris, je bent al weer een week op pad en we hebben al veel kunnen genieten van je verhalen, ga zo door! We wachten vol smart op de volgende. Tot de volgende keer. Dikke knuffel Ton en Edgar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!