chrisnaarsantiago.reismee.nl

Boze Duitsers

In Estella klonk gisteravond een verontwaardigd gehuil op van een tafel met veel duitse pelgrims. Ik kreeg er nog net een stukje van mee. Wat gebeurde er?

Ophet spaanse journaal werd groots aangekondigd dat Angela Merkel samen met de Spaanse premier (geloof ik) de camino gaat lopen. En ze gaan wel 5 (vijf) km lopen. Vijf hele kilometers!!!!Het pak dat ze daar bij aantrekken lijkt werkelijk helemaal niets op wat een peregrino normaal draagt (te vergelijken bijv. als een clown tijdens de boerebroelof)en de rugzakken konden net een boterham van 2 sneeen mik bevatten. Wat een watjes.

Dit viel zo slecht bij de duitse collega´s (terwijl Merkel best populair is) dat dit haar stemmen gaat kosten. Wat een goedkope s(verkiezings)stunt vonden de duitsers en ze kwamen met voorbeelden hoe het dan wel moet: Loop eerst een stuk en maak het dan pas bekent. EEn van de duitsers herinnerde zich nog dat Maxima in de plomp is gesprongen en dat men er pas in de loop van de happening achterkwam.

Voor de duitsers was het pas goed geweest als ze bijv. 24 uur mee had gedraaid ook in een echte albergue en in zo,n stapelbedje slapen enz.en dan had ze ook nog een kleine etappe mogen uitkiezen.

Persoonlijk denk ik dat Mark Verheijen best wel in is voor ook zo´n verkiezingsstunt, maar hij is alvast gewaarschuwd dat het wel geloofwaardig moet overkomen. En volgens mij weet mark dat wel.

Reacties

Reacties

Netty

Chris, je verslagen zijn verslavend...geweldig gewoon. Hoe jij je mede reizigers beschrijft, ik kan ze bijna zien! Chapeau Chris en nog heel veel loop plezier.

Kim

Ik sluit mij aan bij Netty, ik zie de anderen lopers voor me!!

José

Ja blijf vooral schrijven Chris! Je doet dat heel aanschouwelijk en met humor! Leuk om alles te lezen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!