chrisnaarsantiago.reismee.nl

Wat heb ik in mijn broekzakken

Jaja, de goegemeente wil alles weten.

Ik heb altijd een broek aan met 4 zakken: rechterbovenzak (rebo), rechteronderzak (reon), linkerbovenzak (libo) en linkeronderzak (Lion). Alles gezien vanuit mijn richting.

Nou hoor ik een aantal van jullie al zeggen: En de grootste zak zit in het midden, maar dat weet ik al: dat ben ikzelf.

Alles zit altijd op dezelfde plaats zodat je er nooit naast grijpt. Inhoud is ook al een week ongewijzigd.

Rebo: zakmes, doosje mint en doosje bentol (hardstikke bedant daarvoor Henny!!

Reon: mijn wandelgids met de dagelijkse route. Wordt zeer regelmatig bekeken.

Libo: beurs (met kleine hoeveelheid geld) en Iphone

Lion: camera

Reacties

Reacties

Sander

Nog effe en je komt onderweg de KADI tegen zodat je REBO kan vullen met een koude COLA.... ???????????? ...die legertermen blijven altijd handig...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!