chrisnaarsantiago.reismee.nl

Wat heb ik een geluk

Hier in het dorp waar ik ben een antieke internetkast gevonden. Lijkt meer op een telraam of flipperkast. Voor 2EU kan ik 40 minuten aanklooien. 2 keer op een dag internetten. het moet niet gekker worden.

Ik heb net gegeten. Had gekozen voor het ¨vleesrestaurant¨¨ Mijn 2 maatjes Max en Karin zijn ergens anders op de camino. Met het eten van een menu peregrino is het zo dat je in het restaurant aanschuift. Ik was de eerste en effe later kwam een norse spanjaard bij mij aan tafel zitten. Sprak werkelijk geen enkel woord over de (Spaanse) grens.

Een zeer vriendelijke mevrouw hielp mij maar hetzelfe laken een pak. Uiteinedlijk heb ik een tonijnsalade gegeten en kipschnitzel (sorry moest weer even muntjes in deze flipperkast gooien) en spaanse tiramisu toe (dat spul was doordrenkt met alcohol, en ik weet niet welke), lekkere lokale rode wijn: vina de saxo, en ook nog San Miguel bier (lekker en goed koud) en dat alles voor de somma van 11EU.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!