chrisnaarsantiago.reismee.nl

Sain Jean Pied de port

Keurig op tijd in Sain Jean. Ik was zelfs een uur te vroeg bij de refugio. Dan maar eerst lunchen 2 deuren verder in een Baskisch restaurant: Eerst een Baskisch bier Akerbeltz. Lekker. Daarna een salade van quesedillas en een brochette van magret de canard en koffie en og een glas wijn uit de streek voor EU 13.

Toen naar de refugio, daar stonden al 2 amerikanen voor de deur: John uit San Diego en Charles uit Buffalo. Effe geklets en toen konnden we naar binnen. Hospitalera Joxelu was zeer viendelijk. Ik kreeg een benedenbed in een kamer van 8 personen. Maar eerst beneden de schoenen uit, dat is wet op de camino. Lekker gedouched en mijn eerste was gedaan. Toen Ine gebeld en wifi geprobeerd, maar dat was er in heel Saint Jean niet en later ook niet tot vandaag in Pamplona.

Totaal 21 pelgrims en voor het eten moesten we ons kort aan elkaar voorstellen. Ik telde 7 nationaliteiten. Toen diner (zelf tafels dekken) , slapen, ontbijt en lunchpakket voor EU30,-.

We kregen te horen dat we zeer waarschijnlijk de route N`poleon konden lopen.

22.00 slapen en verplicht licht uit. Mijn hoofdlamp is een zegen. Met dat ding op mijn knar kan ik ´s nachts de weg tussen de rugzakken naar de WC goed vinden.

Reacties

Reacties

antoinette en jac

Zo te lezen verloopt alles naar wens,geweldig voor je.
Goede reis verder en we houden contact.grts uit eik.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!