chrisnaarsantiago.reismee.nl

Eindelijk Wifi !!!!!!

Zojuist in Pamplona aangekomen (gelukkig geen stieren in de straten) en via het bureau van toerisme een inetrnet cafe gevonden met een vriendelijke oude dame, die mij wil helpen. Bijv @ is hier Alt64. Dat ik dat niet wist. Voor 1,60 kan ik een uur knutselen. Ik hoef nog maar 6 van de 23km en buiten is het 27C. Hier zit ik lekker koel.

Ik ga er geen lang verhaal van makn maar probeer telkens stukjes zodat ik niet alles opnieuw hoef te doen als het mis gaat.

In elk geval gaat het heel goed met mij: nog geen blaren en al 75km gelopen.

Mijn handen trillen behoorlijk, dus is het ook nog vechten met een hele snelle muis.

Reacties

Reacties

antoinette en jac

Wat fijn dat het goed met je gaat, goede tocht verder.grttse tot nieuwe berichtjes!

Frank Jans

Ha Chris

Leuk om te lezen dat je bezig bent met je grote droom, geniet ervan en "wandel ze". we volgen het op de voet.
Groet Frank

José

Goed zo broertje! Al doende leert men. Fijn dat je nu eindelijk kunt lopen, na al die voorbereidingen. Ik hoop dat je veel mooie mensen ontmoet en veel plezier beleeft aan het lopen, zonder noemenswaardige "beperkingen".
Good luck!!!!

Thijs Driessen

HI Chris, wij volgen je ook op deze tocht, succes ermee, hier in Venlo is de temperatuur beter om te lopen, 17 gradenC, vanmiddag weer naar het Park zien daar veel Venlonaleden.
Veel sterkte met jouw onderneming.
Thijs Driessen

Guus Haeyen

Hoi Chris,
Goed bezig! Leukom je reis op deze manier te volgen!
Veel succes verder!!!!

wim van Dijk

Fijn dat je mensen treft van verschillend pluimage.

joep Fleuren

Fijn om je een beetje te volgens. Bij het lezen reis ik in gedachten mee haha ( kon ik dat maar )
Cris in wens je een goede reis en veel indrukken van allerlei
aard.
Een hartelijke groet

Fried Haanen

Hoi Chris,
Bin gruëts op dich en je ziet er prima uit op de foto aan tafel, geniet van je tocht.
succes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!