chrisnaarsantiago.reismee.nl

Welkom terug allemaal

Wellicht een vreemde titel terwijl ik nog moet vertrekken (nog 20 dagen). Het heeft natuurlijk aan mij gelegen maar de gehele website van reismee heeft er meer dan 3 weken "uit" gelegen. Dat is erg leuk als je terugkomt van vakantie en weer een update wil geven.

Toen de website weer in de lucht kwam bleek, mijn wachtwoord niet meer te werken, het profiel van mij in rook opgegaan, al jullie reacties te zijn verdwenen, mijn al ingekleurde treinreis ook weg, de gehele distributielijst kwijt en ook de gehele mailinglijst was spoorloos verdwenen. Gelukkig stonden de verhalen er nog allemaal op, maar dat was ook het enige. Reismee was wel zo sportief om sorry te zeggen (met een hele uitleg) maar ook ik werd op de site weer "welkom terug" geheten.

Mochten jullie nog bekenden hebben die van de mailinglijst zijn verdwenen dan hoor ik het wel.

Het enige voordeel (wij blijven positief denken) was dat ik nu weer intensief met de site heb geoefend en dat ik jullie ook verder op de hoogte kan houden.

Spoedig zullen hier weer updates volgen.

Reacties

Reacties

Nicole Fischer

Hallo Chris, wat leuk dat je jouw eigen blog aan het maken bent en zo kan ik jouw inspanningen tijdens jouw geweldige voetreis volgen. Ik heb nu al respect voor je als ik lees wat je al allemaal aan voorbereiding gedaan hebt. Wens je veel stapplezier en we zien elkaar nog wel voordat je gaat... Groeten Nicole

Theo en Margot

Deze herstart geeft je extra adrenaline maar is slechts digitaal; de echte tocht wordt van vitaal belang. Daarin zullen we je ondersteunen en je 'pad' blijven volgen tot Cap Finisterre. Sterkte met de laatste (mentale) voorbereidingsweken?

BertQ

Hallo Chris, wat een verrassing. Als je meer met Facebook zou doen was ik al eerder geïnformeerd over je stoute plannen. Starten vanuit Pau, dan onze geliefde Pyreneeën over en vervolgens op naar Santiago. Een echte ervaring hoor ik steeds van al diegene die ik ken en je zijn voor gegaan. Succes met voorbereiding en dan veel plezier in je tocht. Doe Ine de groeten

Ton en Edgar

Chris, je verhalen zijn we niet vergeten.We hebben ze opgeslagen in ons hoofd. We zijn blij dat je weer up toe date bent en we zullen je volgen tot dat je weer in ons midden bent.Kop op en we gaan ervoor. Succes, groeten Ton en Edgar.

Netty en Berend

Ik vind je plannen ontzettend spannend en wij gaan je volgen!! Veel plezier met de laatste voorbereidingen.

Erna

Heel veel succes met de geweldige tocht.Ik hoop voor je dat de temperaturen iets zullen dalen,maar ook daar zal je wel goed mee om kunnen gaan. Ik hoop je nog te treffen voordat je vertekt,zoniet toi,toi,toi

Marianne en Pieter

Je bent goed bezig zo, we kunnen het allemaal volgen. We wensen je een prettige loopreis en kom gezond terug.

Rens sol

Chris,ik wens je een mooie tocht.ik weet dat je het zult halen.Blijf je volgen en een goed glas na terugkomst! Hartelijke groet,Rens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!