chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereidingen in April

Eerst heb ik de Venloop (10km) gelopen, samen met Katja. Dit was voor mij een geweldige ervaring. En dan Lotte en Maud aan de finish. Dat is helemaal geweldig. Lotte wil nu volgend jaar ook meelopen.


De training is nu serieus opgepakt: Elke avond de voeten instrijken met kamferspiritus voor een gelijkmatige laag onder de voeten (een oud recept van de Commando's uit mijn KMA tijd). En elke week een flink stuk lopen. Deze maand bijna 130 km. Eerst met 5kg op mijn nek en nu al 7kg. Gisteren bijvoorbeeld eerst met de trein naar Roermond (in 23 min) en daarna terug naar Venlo gelopen (28 km in precies 5 uur, incl rusten). Het lopen gaat nog steeds erg makkelijk. Hopenlijk blijft dat zo.


Deze maand heb ik ook contact gelegd met de oud collega's van NAVTEQ in Barcelona en Madrid om in contact te komen met ons kantoor in Santiago: Binnen 1 uur had ik alle adressen en werd van alle kanten hulp aangeboden. Na nog een uur had ik al contact met het kantoor in Santiago (namen, telefoonnrs, email en het aanbieden van hulp wanneer nodig). Fijn alvast om te weten dat ik (indien nodig) hulp "om de hoek" heb.


Ook heb ik nog enkele zaken aangeschaft zoals nog een afritsbare broek en een lakenzak. Eveneens heb ik de wandelgids van Rother gekocht. Geweldig boekje. Precies wat ik zocht: de verschillende etappes met kaartjes, hoogteprofiel van de etappe en de afstanden tussen de diverse refugio's


Tenslotte heb ik gisteren nog les gehad van Jelle en geleerd hoe ik foto's van mijn Ipad op de site moet krijgen. Dit gaat via een handige app. Ik ga er mee oefenen.


In mei ga ik door met tochten, mogelijk de frequentie wat opvoeren. En ik ga de treinreis proberen definitief te regelen.


Groetjes, Chris.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!