chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereidingen in maart

De vastenaovend zijn we goed doorgekomen: Fantastisch weer gehad en we hebben ons prima geamuseerd. Ook niet ziek geweest.

Deze maand stond voor het grootste deel in de voorbereidingen voor de Venloop; Zondag 30 maart de 10km. Vorige week in de laatste lange training met succes 12 km gelopen. en ook nog de Berden Voorjaarsloop van 7,5km. Alles ging verder goed.

Wat Santiago betreft: Het wordt definitie reizen per trein. Vertrek vanuit Aken. Dat blijkt de snelste verbinding te zijn met de minste overstaps.

Inmiddels is de uitgekozen herberg ook gereserveerd (L'Esprit du chemin) voor de nacht van 14 op 15 augustus.

Ook deze maand weer internetsites bezocht, boeken en artikelen gelezen en mensen gesproken, die de tocht hebben gelopen. En ook heb ik een begin gemaakt met de lijst van wat allemaal mee te nemen. Wordt toch een aardig lijstje. Ook heb ik met Ine nog een tocht van 18km gelopen. Dit ging ook goed maar ik voelde een oneffenheid in min linkerschoen. Goed nakijken en mogelijk dat ik nog nieuwe moet kopen.

Volgende maand boeken en kaarten bestellen en schoenen goed nakijken, maar eerst nog de Venloop.

Groeten,

Chris..