chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding begonnen

Hallo allemaal,


Dit voor mij gigantische IT project heeft zojuist een geslaagde "pilot" (prototype) doorstaan. D.w.z. Ik ben er in geslaagd een eerste profiel aan te maken, er een foto in te knutselen en Katja op de verzendlijst te plaatsen. Het geheel is met succes verstuurd en ook aangekomen. Katja bedankt voor je steun.


Het is dus nu tijd voor een "extended pilot". In automobieltermen ook wel een een "voorserie" genoemd. Dit doe ik door dit verhaaltje te schrijven en het naar een wat grotere verzendlijst te sturen (alleen familie en heeeele goede vrienden). Dit doe ik nu voor de tweede maal want de eerste keer mislukte uiteraard met dit @#$%&!!! (erg eenvoudige) systeem. Hopelijk komt het dit keer aan, maar dat merk ik wel aan jullie reacties.


Groetjes,


Chris..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!