chrisnaarsantiago.reismee.nl

20e etappe (deel 2) Reliegos - Arcahueja

Na het schrijven van het eerste deel van deze etappes heb ik inderdaaddie pot bier aangeschaft in dat internetcafetaria en onder het genot van die pot bier (weer Amstel) heb ik via een snelle connectie nog een aantal foto´s kunnen uploaden. Daarna metdetaxi terug. Was iets duurder €11,- maar ik was veel te blij dat het gelukt was om mijn blog bij te werken.

Ik was net op tijd voor het eten terug en daar werd ik door de alberguistin neergezet bij twee leuke dames Jytte (64) uit de buurt van Kopenhagen en Bjorg (70) uit Oslo. Voordat we echt aan tafel gingen nog even gekeken naar een flink onweer in de verte boven Leon. Dewind is onze kant op. Ben benieuwd. Met het bestellen van het eten weer de bekende verwarring omdat dealberguistin alleen maar Spaans sprak. Ik heb gewoon "twee" en "zes" gezegd en maargewacht wat er zou komen. En dat was best lekker: spaghetti bolognese van verse tomaten en daarna Albondiras (gehaktballetjes in knoflooksaus). Beiden erg lekker. Als toetje huisgemaakte rijstpudding. Ook erg lekker. De wijn was uit de streek. een koude vino tinto Margues de Trobajo. Alleen waren de wijnglazen op. Dus toen maar uit een bierglas. Wel een met een voetje. Tijdens het eten kwamen Bjorg en ik er achter dat we beiden dit jaar deVierdaagse van Nijmegen hebben gelopen. Zij voor de 13e keer. Chapeau. Ze vindt Nijmegen een geweldige stad en dat is het ook, want we hebben er immers twaalf jaargewoond.

Tijdens demaaltijd was het plotseling paniek, want het begon te gieten buiten en onze was hing daar nog te drogen. net op tijd alles (gelukkig droog) binnen.

Na de maaltijd is het me gelukt de alberguist van dedure computer te bereiken. Via mijn creditcard heb ik mijn mankeren €26,- kunnen voldoen. Ben ik blij om. Ik heb hem toch even verteld dat hij met zo´n personeel als Carlos rekening moet houden met omzetverlies, want tijdens ons afrekengedoe met Carlos zijn er 3 peregrinos voor een ontbijt binnen gekomen en ook weer weggegaan. Hij bedankte me voor de tip.

Om negen uur ware we klaar met eten en zijn we nog even in het cafe tussen de bevolking gaan zitten. Met handen en voeten gepraat. Bjorg deed ook mee evenals Karl (26) uit Poznan. Zijn vriendin ligt al te slapen.

Na de regen koelt het buiten razendsnel af. Binnen 30 minuten van 28C naar 10C. We zijn maar gaan slapen. Half tien ging het licht uit.

Reacties

Reacties

Jan Kuijt

Chris,

Weer genoten van enkele verhalen, die je de afgelopen dagen verstuurd hebt. Gaat goed dit jaar; veel beter dan afgelopen jaar volgens mij; houdt vol.
De sfeer is goed en dat is vaak meebepalend.
Nog heel veel mooie en fijne dagen gewenst.
Je begint me bijna aan te steken.

Groet,

Jan

Thijs Driessen

Ben ook weer begonnen met je te volgen, veel succes met de wandeling, wij gaan a.s. zaterdag naar Brunssum voor de repetitie, en een week later de 2 Operaconcerten in Heerlen en Venlo, eerst de opmaat van Classic Live in Venlo weer verwerken, jonge jonge wat is er allemaal in Venlo te doen !!
Groeten vanuit een koeler Venlo.

c,giliam@planet.nl

We hebben het weer met plezier gelezen. Als ik Con hoor zeggen er is een mail binnen van Chris ben ik blij dat ik met plezier kan gaan lezen hoe het je met gaat. Je weet Chris we denken aan je!!!!! Zet hem op. Je kunt het !! Nu snel de 21 ste etappe gaan lezen,ik heb nog wat te goed....

Antoinette

Ha, Chris, ik alles een beetje laten oplopen maar nu zit al een half uur jouw berichten te lezen. Hartstikke leuk.
Ik heb zaterdag lopen dweilen de dakgoot in de kamer liep over. Gelukkig alles weer op orde.

Agnes. Van der veer

Heel veel wandel plezier en alles gaat deze keer goed.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!