chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereidingen in mei

Het begint allemaal veel concreter te worden: Ik ben gestart met de aftelkalender, die ik van de kids kreeg voor mijn verjaardag. De teller staat op "nog 75 dagen".


Deze maand ook alweer meer dan 120 km gewandeld met 10 kg in mijn rugzak. Gisteren nog 5 uur in de regen (onder een paraplu). Het gaat nog steeds allemaal goed.


De treinreis is definitief geregeld; Op 13 augustus vertrek ik in Aken met de Thalys via Brussel naar Parijs en vandaaruit met de nachttrein naar Bayonne. Tenslotte met de boemel naar Saint Jean Pied de Port. Hier kom ik op 14 augustus aan zodat ik op 15 augustus met mijn wandeling kan beginnen. De treinreis heb ik ook in het kaartje op deze site weten te knutselen.


Mijn gereserveerde refugio in St Jean is deze maand overgegaan van Nederlandse naar Baskische eigenaren. Mijn eerdere reservering kwam te vervallen. Maar in een kwartiertje in mijn beste frans aan de telefoon met de Basken was de reservering weer OK.


Maar vrijdag a.s. gaan we eerst 4 weken met vakantie naar Zuid Frankrijk in de oostelijke Pyreneeen vlakbij de Franse kust. Ik neem mijn wandelschoenen mee, de rugzak laat ik echter thuis. De vakantie sluiten we af in Eurodisney waar we met de kinderen en kleinkinderen onze 40 jarige bruiloft hopen te vieren. We kijken er al naar uit!!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!