chrisnaarsantiago.reismee.nl

Mijn boek is gearriveerd!!

Om dit te illustreren heb ik maar enkele foto’s van dit heuglijke moment op mijn blog geplaatst. Het gevoel is nauwelijks te beschrijven wanneer je ook daadwerkelijk een exemplaar van het boek in handen hebt. Wat ben ik blij. Al dat monnikenwerk toch niet voor niets. En ook nog mijn oorspronkelijke planning van “eind mei 2016” gehaald!!

Deze week ga ik hard werken om het boek te verzenden naar alle sympathisanten van de crowd-fundingactie, die het mogelijk hebben gemaakt dat dit boek ook daadwerkelijk is gedrukt. Nog maar een keer heel erg bedankt voor jullie bijdrage!! Natuurlijk krijgen ook alle anderen, die aan het boek hebben meegewerkt een exemplaar.

Inmiddels zijn we met een klein team ook gestart met de tweede fase van mijn boekpresentatie. Waar gaan we publiciteit zoeken? Wanneer en waar houden we de officiële boekpresentatie? Enz. enz. Er gaat weer een hele nieuwe wereld voor me open, maar gelukkig krijg ik veel hulp van het team Paul en Kim. We hopen deze week de meeste acties in gang te hebben gezet, zodat ik met een gerust hart in juni op vakantie kan om daarna met nieuwe energie aan de presentatie te kunnen werken.

In elk geval zal ik ook deze week proberen om de bestelinformatie op mijn blog te presenteren, want ik heb al diverse telefoontjes, e-mails, whats-appjes, enz. gehad over hoe en wanneer het boek te verkrijgen is.

Voor alle duidelijkheid. Het boek gaat €17,50 kosten excl. verzendkosten en €22,- incl. verzendkosten.

Inmiddels is de datum voor de officiële presentatie bekend. Dit zal zijn op zondag 24 juli a.s. ’s middags. Voor de wandelaars onder jullie: Dit is de zondag na de Vierdaagse van Nijmegen. Exacte tijd en plaats worden later bekend gemaakt.

Voor de Vierdaagse moet ik nu nog serieuzer gaan trainen. Ik heb pas 150 kilometer getraind. Dus daar moeten nog wat kilometers bij. Kan ik in mijn vakantie ook weer in de hitte trainen. Die heb ik de laatste week behoorlijk gemist. Mijn schoenen zijn voorzien van nieuwe hakken. Die kunnen er dus zeker weer duizend kilometer tegenaan.

Reacties

Reacties

wim Vollebergh

Ben ook heel erg benieuwd hoe het boek er zal uitzien.
Maar ben er wel gerust op, dat het picobello zal zijn.
Proficiat alvast !

Thijs Driessen

Zonder meer verwacht ik ook dat dit helemaal af zal zijn.
Proficiat met dit boek.

Pim

Van harte proficiat, Chris. Fantastisch dat het moment-supreme er nu is.
Succes ook met de 4daagse. Ik zal er dit jaar helaas nog niet bij kunnen zijn. Wel is nu ook de stok aan de kant. Kan nu een jaar gaan werken aan de conditie. En dan in 2017 weer aan de start zien te komen.
Groet en een goede voorbereiding gewenst voor a. de 4-daagse en b. de presentatie van je boek.
Ik zie er naar uit je verhaal tot me te nemen.

Ton en Edgar

We kunnen niet wachten om het te mogen ontvangen! Fijn dat alles zo op rolletjes loopt. Het kaarsje dat we opgestoken hebben in kloosterdorp Steyl heeft vast geholpen.

Mascha

Beste Chris,

Gefeliciteerd met dit heugelijke feit. Nu eerst de vierdaagse en dan op naar de presentatie. Laat het een groot succes worden. Het is je van harte gegund!

Addy

Ha Chris,
Je boek is af, alweer een mijlpaal bereikt. Proficiat!!!
Ik verheug me op het leesplezier.

joepfleuren

Geweldig , Een prestatie , het wandelen op zichzelf, twee
het voornemen de ervaringen op te schrijven, drie, dit ook doen, vier, het geen jij aan ervaringen hebt opgeschreven
overzetten in een boek.Ik kan mij voorstellen dat het
boek alleen al aanraken een genoegdoening voor je is.
Het zal een genot worden het boek te gaan lezen en de foto's te bekijken.
Met vriendelijke groet, Joe Fleuren.

Theo en Margot

Een warme zonnestraal
een enkele regendrup.
Een flinke wind tegen
maar meestal in de rug.
'Wat gebeurt er?'...
Stap voor stap vooruit
mooie ervaringen en waardevolle ontmoetingen.
Een droom verwezenlijkt!
Je boek,.. een hoofdstuk uit je leven.
En....wij mogen er dan ook nog van meegenieten; Chris proficiat en bedankt!

José

Ha Chrisje

Gefeliciteerd met je boek. Je eerste kindje! En ik ben dan de trotse tante natuurlijk! Dat moet inderdaad een mooi moment zijn geweest, zo'n "eigen" boek in je handen te hebben.
Ik kijk er naar uit. Heel veel plezier met de afwikkeling van de rest.
Groetjes !

Sanne

Vanmorgen na de training het boek gekregen.. Ik dacht even een paar pagina's te gaan lezen. Niets is minder waar.. Inmiddels een paar uur en heel wat bladzijdes verder. Wat leest het heerlijk weg! :)

Groetjes!

Marian Driessen

Hoi Chris,
Hartelijk gefeliciteerd je zal wel heel trots zijn op het resultaat.
Groetjes Marian

Frank Thijssen

Beste Chris, ik deel graag in je vreugde met dit mooie resultaat. Blij voor jou en voor ons die nu een mooie gids in handen krijgen om in jouw voetsporen die mooie weg te kunnen (ver)volgen. Je weet, ik ben niet ingeloot voor deelname aan de 4Daagse, daarom jij, dubbel succes toegewenst, en tot gauw! Hartelijke groet, Frank

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!