chrisnaarsantiago.reismee.nl

Het gaat nu echt gebeuren

"We zijn er bijna" kan ik nu gaan zingen.

Nadat vorige week zowel mijn eindredacteur als mijn vormgever mijn manuscript hebben goedgekeurd, is het geheel verder doorgestuurd naar de drukker.

Vandaag kreeg ik het goede nieuws van de drukker dat ook hier mijn definitieve ontwerp is goedgekeurd om te worden gedrukt. Daar heb ik maar gelijk toestemming voor gegeven. En nu maar afwachten. Twee a drie weken is mij toegezegd. Als dit ook daadwerkelijk lukt dan zal ik er alles aan doen om er voor te zorgen dat alle sympathisanten voor het einde van de maand mei, hun boeken in huis hebben.

En nu weer wat meer "down to earth" zaken. Ik heb alweer meer dan 60km getraind voor de vierdaagse, want ook dat moet worden bijgehouden.

Reacties

Reacties

Ton en Edgar

Kunnen niet meer wachten!

Ton en Edgar

We kijken er naar uit in de zomer van 2016 heerlijk in onze luie stoel te kunnen genieten van je prachtige boek.

Ton Hover

Ik ben onder de indruk van je vastberadenheid en doorzettingsvermogen. Knap hoor. Zien elkaar

antoinettejanssen@hetnet.nl

Ha fijn, wij zijn benieuwd, kom je het zelf brengen, samen met Ine? Wij missen jullie wel een beetje!

Pim van der Tas

Geweldig nieuws. Zie ernaar uit je verslag in boekvorm te herlezen en de plaatjes bij de praatjes te zien.
Fantastisch dat je ook weer voor de Vierdaagse actief aan het trainen ben. Ik zal er dit jaar, afgezien van het feit dat ik ingeloot had moeten worden, (helaas nog) niet bij kunnen zijn. Maar in 2017 is het plan om weer aan de Wedren te staan.
Groet

Albert en Trudy

Geweldig, neem je het boek mee naar Clapere?
Grt en tot ziens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!