chrisnaarsantiago.reismee.nl

Stand van zaken crowdfunding actie en boek

1. Crowdfunding

De crowdfunding actie loopt goed. Nog steeds worden er bedragen bijgeschreven op de rekening. Vandaag Dinsdag 29 maart om 12.00 is de stand als volgt: In totaal 66 sympathisanten (bedrijven, verenigingen, echtparen, individuele personen en niet te vergeten mijn roeimaatjes) hebben schriftelijk een bedrag toegezegd van € 3295,-. Van dit toegezegde bedrag staat reeds € 3185,- ook daadwerkelijk op mijn rekening. Ik ben er echt heel erg blij mee.

Mensen, die mij beloofden om me te steunen hebben dit ook inderdaad gedaan. Hiervoor mijn hartelijke dank. Iedereen, die mij heeft gesteund heb ik ook toegevoegd aan de verzendlijst van mijn blog zodat zij ook op de hoogte worden gehouden van mijn vorderingen.

Doordat ik nog druk met mijn boek bezig ben (zie 2) kan ik ook de crowdfundingactie verlengen. Voorlopig tot 15 april. Mochten er nog mensen zijn die zich geroepen voelen om mij te steunen dan is dat dus nog steeds mogelijk. Gemakshalve heb ik het inschrijvingsformulier hieronder bijgevoegd.

2. Boek

Mijn boek krijgt steeds meer vorm. Op dit moment ben ik bezig om het commentaar van mijn professionele eindredacteur te verwerken. Ik kan niets anders zeggen dan dat hij dit uitermate deskundig en meedenkend in de geest van het boek heeft gedaan. Klasse Pim. Maar het leverde natuurlijk wel weer een slordige vijftien uur aan correctiewerk op. Overigens ben ik daar met veel plezier aan bezig, want ik beleef mijn reis nu voor de zoveelste keer.

Het kleurenkatern is ook bijna klaar. In spanning wacht ik nog op mijn kaart, maar die kan elk moment in mijn email-box vallen, zo is mij toegezegd.

Inmiddels heb ik ook de mogelijke foto’s aangeleverd voor op de cover van het boek. Deze week schrijf ik ook nog de opzet voor het verhaaltje dat achter op het boek moet. Ook zijn de eerste contacten met de vormgever al geweest.

Jullie zien, ook afgelopen periode heb ik niet stilgezeten en inmiddels ben ik met mijn boek dus al meer dan driehonderd uur bezig, maar zoals men hier zegt: “dan ben je tenminste van de straat”. We houden nog steeds vast aan de geplande verschijningsdatum van 16 mei a.s.

3. Inschrijfformulier crowd-fundingactie

Ja, ik sta achter het idee om “Wat gebeurt er?” (mijn Jacobsweg naar Santiago de Compostela), je boek over je tocht naar Santiago via crowd-surfing te realiseren. De bijbehorende tegenprestaties in onderstaande tabel zijn duidelijk voor mij.

Het bedrag waarmee ik jou wil steunen is: €………

Het geld maak ik over naar rekening NL59 INGB 0006 6479 20, ten name van Chris Frencken onder vermelding van “crowdfunding”.

Het boek kan te zijner tijd worden opgestuurd naar onderstaand adres:

Naam :

Adres :

Postcode :

Woonplaats :

Handtekening :

BELANGRIJK

De inschrijving is compleet wanneer:

- Dit formulier volledig ingevuld is teruggestuurd naar: Chris Frencken, Seinestraat 24, 5912 LD Venlo of naar chris.frencken@ziggo.nl

- Het bovenvermelde bedrag is bijgeschreven op mijn rekening.

- De inschrijving voor de crowd-funding-actie eindigt op 15 april 2016.

Tabel Tegenprestaties

Bedrag

Tegenprestatie

Van €25 tot €50

  1. Gratis boek
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino

Van €50 tot €100

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek

Van €100 tot €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Drie extra gratis boeken

Boven €250

  1. Gratis boek met handgeschreven opdracht van auteur
  2. Vele uren leesplezier
  3. Tips voor het lopen van de camino
  4. Vermelding als Sympathisant in het boek
  5. Voor elke €50 boven de €100 een extra gratis boek. Bijv. als relatiegeschenk, voor vrienden en bekenden of voor werknemers.
  6. Vermelding van bedrijfslogo in het boek.

Reacties

Reacties

bert

goedemorgen Chris en Ine, top dat je ons bij de les houdt en informeert over de voortgang.
het zou kunnen zijn dat je lezerskring nu wel uitgeput is en ingeschreven heeft. Dus hoe kom je bij een 2e schil aan contribuanten?
bijvoorbeeld de volgers op FB van al jouw volgers. Dus jouw volgers moeten gaan delen.
schrijf een kort verhaal - met verwijzingen - wat je gedaan hebt en nu een boek daarover schrijft. Maar wel in een toon die aanspreekt bij mensen die nog nooit van Chris en Compostella hebben gehoord. Ik denk aan iets in d geest van de achterkant van je boek. dat verhaaltje op FB met het verzoek aan je volgers om dat te delen en dan liefst nog met een aanbeveling van je volgers. IDEE???? heeeel veel succes. je kunt m.i de funding laten lopen tot de uitgifte van het boek. daarna heet het verzamelen van geld gewoon betalen voor een mooi boek.
doei

Robert Willems

Bedrag € 100,-
Riksen & Willems Financiële Adviseurs
Utrechtseweg 163
6862 BZ Oosterbeek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!