chrisnaarsantiago.reismee.nl

Van droom naar werkelijkheid: een voetreis naar Santiago de Compostela

Beste volgers van mijn blog,

Mijn pelgrimstocht van 800 kilometer naar Santiago de Compostella in 2014 en 2015 is door een groot aantal van jullie intensief gevolgd. Dit kon ik afleiden uit jullie spontane reacties op mijn artikelen. Die werkten voor mij als een soort doping: Ik werd er heel blij van en als ik blij ben loop ik altijd beter. Inmiddels heeft mijn blog 63.000 hits, een onwaarschijnlijk hoog aantal, dat mij zeer positief heeft verrast.

Door een aantal van jullie werd geopperd om een boek over mijn tocht te schrijven. Dat ben ik gaan doen, zo weten degenendie mijn blog volgen inmiddels. Niet voor niets word ik regelmatig aangesproken, gebeld of gemaild door volgers uit het hele land met de vraag hoe het ermee staat.

Welnu, ik kan jullie mededelen dat het erg goed gaat. Het manuscript heeft inmiddels twee correctierondes overleefd en is aangekleed met een groot aantal fraaie, tijdens de tocht gemaakte foto’s.

Ik ben nu serieus in gesprek met een professional die de productie op zich wil nemen.Als er geen kink in de kabel komt, rolt het boek half mei van de pers.

Sommigen van jullie weten al dat ik dit boek hoop te realiseren door middel van crowd funding. Enkele vooruitstrevenden onder jullie hebben mij gevraagd of ze al geld over kunnen maken.

Beste volgers, dat kan bijna. Zeer binnenkort ontvangen jullie de definitieve mailing waarin alle bijzonderheden staan vermeld, waaronder ook de tegenprestaties die ik ga leveren.

Voor een bedrag van € 25,- kun je mij al helpen mijn droom te realiseren en ontvang je een boek. Voor € 50,- word je naam zelfs in het boek vermeld. Voor € 250 krijg je zelfs je bedrijfslogo in het boek opgenomen.

Alvast bedankt voor jullie steun,

Met vriendelijke groeten,

Chris Frencken

Reacties

Reacties

Dbertq

Top Chris. In afwachting.

Fer Janken

CHris,

Ik wacht met spanning op het boek.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!