chrisnaarsantiago.reismee.nl

30e etappe (deel 2). Triacastela - Sarria

Nadat ik uit het internetcafe ben teruggekomen ben ik net op tijd om deel te nemen aan het dagelijkse medische uurtje. D.w.z. bij iedereen wordt nagekeken of alles met de pleisters em dergelijke nog in orde is. De mijne op mijn rechter grote teen is aan vervanging toe. Jean Christoph zal dit keer de operatie uitvoeren onder toeziend oog van Katja, die het de vorige keer deed. Zonder problemen is alles verlopen en ik weet niet wie opgeluchter kijkt, jean Christoph of ik.

We besluiten dat we het aperitief ook maar hebben in hetzelfde cafe en daar blijven we ook maar eten. Voor mij een pastasalade, kipfilet met frites en koffie toe. Vanzelfsprekend water en lokale vino tinto. En dat alles voor €10,-

Om negen uur zijn we weer in de albergue en ik kruip onmiddellijk in mijn nest en val ook vrijwel gelijk in slaap.

Reacties

Reacties

Gijs

Net als Kim!
Die slaapt nu ook veel... ;)

Fer Janken

Hoi Chris,

Het einde begint al een beetje in zicht te komen maar je weet de laatste loodjes wegen het zwaarst.
We hebben 2 fantastische concerten gehad maar ook heel verschillend van opzet. Ik had het gevoel dat we in Venlo een beter contact met het orkest en met Wim hadden dan in Heerlen.

Paul van bruggen

Ik heb in venlo genoten, een enthousiast publiek en de dirigent had met zijnhele lijf een ongelofelijk conact methet orkest , het koor en het publiek. De meloodietjes swingen nog in mijn hoofd

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!