chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding juli 2015

Juli was inderdaad een stevige voorbereiding. Zeker wat het aantal kilometers betreft. De teller stond al op 385 voor dit jaar en daar komen er nu dus nog eens 269km bij van de Vierdaagse en de overige trainingskilometers van deze maand. Totaal voor dit jaar al bijna 650km, dus nu al ruim boven mijn doel om 600km te hebben gelopen voor ik naar Santiago vertrek.

Zoals reeds gezegd: de Vierdaagse was weer een geweldige ervaring. Erg leuk om te doen en alles bij elkaar heb ik ze vrij makkelijk gelopen. Slechts één blaar, mijn neus vervelt nu en een blauwe teen, maar van die laatste heb ik met lopen gelukkig geen last.

Eén anekdote uit de 4e etappe ben ik vergeten in mijn verslag van deze dag, maar die wil ik jullie niet onthouden: Tijdens het saaie stuk tussen St Walrick en Overasselt hoorde ik ineens “Ome Joop geluiden”. Juist ja, de chagrijnige Ome Joop uit uit de Dikvoormekaarshow van Andre van Duin. Het bleek een aardige meneer te zijn, die dit typetje heel goed kon imiteren. De meelopers begonnen hem allemaal vragen te stellen en hij beantwoordde deze dan in het Ome Joops, steeds beginnend met “Wat mot je joh?’ en eindigend met “Nou geef mij maar een neut”. Ik heb me daar echt een tijdlang lopen te behuilen van het lachen, totdat hij stopte. Tot zover deze anekdote uit Vierdaagse.

Inmiddels heb ik ook mijn treinkaartje besteld voor in Spanje. Dit was niet mogelijk voor het stukje van het vliegveld naar Madrid Chamatin (moet ik dus zelf daar kopen), maar wel van Chamatin naar Sahagun. De hele reis is nu dus geregeld.

Het kaartje dat ikzelf moet kopen is geen probleem, want dat heb ik reeds een aantal malen gedaan als ik voor de zaak in Madrid moest zijn.

Augustus is begonnen en nu kan ik zeggen dat ik deze maand reeds vertrek. Maar eerst samen met Ine met het koor de grote concertreis naar Timisoara in Roemenie. Tot die tijd blijf ik regelmatig mijn kilometers lopen en kan ik me ook weer inschrijven voor de Venloop van 2016. Uiteraard ga ik dan ook beginnen om alle spulletjes weer klaar te leggen en te controleren.

Reacties

Reacties

bertq

Hallo Chris, genoten van je berichten. Dus blijf je weer volgen. Een goede voorbereiding en straks een goede reis. En vooral een gezegende tocht naar Compostella. Tot een volgend bericht. Roemenië gaan jullie met de bus of vliegen? Met de bus dankom je ' bij ons langs';. denk ik. Ook fijn zingen daar he. Groet bert

Ton en Edgar

We kunnen niet wachten om je weer te volgen. Al je mooie ervaringen en avonturen. Eerst nu zingen in Roemenië en dan naar Santiago. We kijken ernaar uit.

Richarda

Wat een leuke verhalen en wat een goede voorbereiding!!!
Veel plezier in Roemeniëen de groeten aan Ine xx

Antoinette

Ik heb alles voorgelezen aan Alfred. Wat een leuke berichtgeving van al je activiteiten. Wij volgen jou met heel veel plezier!

Marian

Denk nog effe terug aan ons leuke wandeluurtje tijdens de vierdaagse, een wonder om je te vinden tussen al die lopers. Heb de 4 dagen ook goed afgesloten, ook met een blauwe teen.
Je bent zo te lezen helemaal klaar voor de start naar Santiago.
Heerlijk lezen die verslagen van je, veel plezier op de concertreis met Ine. En tot volgend bericht.

José

Na zoveel kilometers lopen steekt ons weekje Eifel wel erg schril af met wandelingetjes van zo'n 8 km.........
Maar goed. Baas boven baas,en dan ook nog eens zonder verslagen!
veel voorpret!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!