chrisnaarsantiago.reismee.nl

Aanmelding Vierdaagse van Nijmegen 2015

Vandaag samen met Ine naar Nijmegen geweest om me met mijn inschrijfformulier daadwerkelijk “in persoon” aan te melden voor deelname aan de 99e Vierdaagse van Nijmegen. Eigenlijk de laatste echte voorbereiding voor mijn wandeling naar Santiago: 4 dagen a 30 km. Aanmelding was binnen 5 minuten gepiept. Ik ben nu voorzien van een blauw polsbandje.

Het was al heel erg gezellig druk in Nijmegen. Na de aanmelding hebben we een tijdje door "onze oude stad" gezworven, waar we meer dan 12 jaar hebben gewoond. Alsof we nooit weg waren geweest.

Toen we op het eerste terrasje zaten (wat waren ze allemaal vol) kwam ik naast een meneer terecht die ook in het verleden naar Santiago had gelopen en gelijk zaten we ervaringen uit te wisselen en dit gesprek heeft me doen besluiten om mijn jacobsschelp maar achter op mijn rugzak te hangen en dan maar zien wat dit nog voor gesprekken oplevert de komende 4 dagen.

In de eerste weken van juli heb toch nog aardig wat gelopen: In totaal 103 km, waardoor mijn totaal voor dit jaar op 490 is gekomen. En als het goed is komen daar deze week dan dus nog 120 km bij. Jaja, we lopen wat af deze dagen.

Leuk is het om te ervaren hoe iedereen meeleeft. Van een heel lieve collega roeier heb ik zelfs een uitgebreid overlevingspakket gekregen: Meer dan 20 snelle Jelle’s. In het reklamefilmpje zie je dat je er langer van kunt blijven roeien. Benieuwd of ik er ook langer van blijf lopen. Hartelijk dank Margot. Ik beloof dat ik ze allemaal op eet, want ze zijn erg lekker.

Het worden lange dagen; 05.30 op, ontbijten en vervolgens met de auto naar Nijmegen Dukenburg, daar de trein naar Nijmegen Centraal nemen en dan naar de Wedren om rond 07.15 te starten. ‘s Middags bij aankomst moet dat dus in omgekeerde volgorde terug. Benieuwd hoe laat ik weer terug ben in Venlo. We zijn er klaar voor en wat mij betreft mag het nu echt beginnen.

Reacties

Reacties

pieter

succes we volgen je op tv????

Jacquelien

Suuuuuuuuc6!!!

Anne-Marie Tendijck

Sukses Chris, ik kom dich aanmoedige kommende woensdaag in Beuningen of Weurt!

Ton en Edgar

Loop ze goede start en tot ziens in Wijchen!!!

Katja

Dat wordt een makkie Chris! Mooie omgeving, bekend terrein en met je jakobsschelp voldoende gespreksstof voor onderweg (hoewel je dat zonder schelp ook altijd wel lukt...) Voor je het weet is het vrijdag en loop je onder aanmoediging van heel Nijmegen over de finish!
Veel loopplezier deze week.

max

Hartstikke goed, wat is je startnummer, kan ik je volgen. Sta woensdag en vrijdag langs de kant, tot dan
groet
max

richarda

hee Chris man, goed bezig!! Respect hoor, wat n onderneming. Grote portie lef voor Nijmegen ....en nog veel groter voor Santiago-d-C!!!!
ik hoop dat je ah eind wel aan de klokkentouwen mag zwieren....;)

Agnes en Joop

Hiel vuul loup plezeer en op nao Vriedaag .

Renate

Ben je volgen op de vierdaagse app?

Jelle & Jenny

Vuul succes en veural plezeer Chris!!

Addy

Ha Chris,
Probeer altijd de 4 daagse te volgen op de T.V. En dan maar hopen dat je bekenden ziet. Heel veel succes, maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan. Groetjes Wim en Addy

Linda en Herman

Heel veel succes in Nijmegen Chris.
Groetjes aan Ine.
Je vakantieburen uit Zuid-Frankrijk.

Antoinette

Chris, weej bewonderde dich, auk weej kieke op den
televisie nao bekinde gezichte. Haopelik zeen weej dich!

Yvonne Mertens

heel veel loopplezier! Zou graag je verhalen horen over je wandeltocht naar Santiago. Toch eens afspreken?????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!