chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding april 2015

Ook in april ging de voorbereiding niet helemaal volgens plan. Nog een keer op de niersteenvergruizer gelegen, maar ook dit heb ik overleefd. Echter ze zijn niet verdwenen en nu gaan er 2 operaties in dagbehandeling worden gepland, maar ik heb de specialist al duidelijk gemaakt dat ik in juni echt op vakantie ga en in augustus zeker naar Santiago. Ik ga nu opzoeken wat nierstenen in het Frans en Spaans zijn. Wordt vervolgd.

Ondanks alles heb ik toch nog 85 km gewandeld en dat ging heel erg makkelijk. Voor dit jaar zit ik al op een totaal van 260 km.

Inmiddels is de inschrijving voor de Vierdaagse helemaal rond. Via het scannen van inschrijfformulieren heb ik helemaal kunnen bewijzen dat ik de Vierdaagses van 1969 (waar blijft de tijd) en 1990 echt helemaal heb gelopen. Dit allemaal onder het motto: Wie wat bewaart, die heeft wat. Als het me dit keer ook lukt krijg ik een “3”-tje op mijn medaille en lig ik ook weer 1 vierdaagse voor op Rob en Gijs. Ton en Edgar hebben reeds toegezegd dat zij me zullen verzorgen de tweede dag in Wijchen. Ik kijk er nu al naar uit.

Ook wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om alle mensen te bedanken, die mij extra fotoruimte cadeau hebben gedaan. Ik ben nu goed voorzien: d.w.z ik heb nu nog ruim 5300 foto’s over. Dat betekent, dat wanneer ik 25 dagen loop ik elke dag meer dan 200 foto’s kan maken en op de site zetten. Dat gaat mij zeker NIET lukken.

Mijn oud NAVTEQ collega’s in Barcelona en Santiago heb ik ook reeds benaderd en zij zijn er ook weer helemaal klaar voor. Toch weer een hele geruststelling.

Wat mij betreft hoop ik in mei wat meer kilometers te maken. Het lopen gaat lekker. Ook wil ik in mei kijken in hoeverre ik mijn heenreis naar Carillon de los Condes reeds kan regelen. De voorbereidingen voor de vakantie in juni gaan dan beginnen en ik hoop dat het dan flink warm is zodat ik ook weer kilometers in de hitte kan maken.

Gijs

Goed bezig Pa!
(tot zo ;)

Erna Donselaar

Aan je voorbereidingen zal het niet liggen,aan je outfit ook niet,dus dit jaar gaat alles lukken,wat ik je brom.
Jouw medische verhaal zou ik voor de zekerheid ook in het Latijns meenemen,voor iedere arts duidelijk in welk land ook. Succes verder en sterkte met de " steentjes"
Gr.Erna

Berend

Succes Chris en laat niet kisten door die steentjes.

Tante Mieke

Cris ik wens je heel veel sterkte met je gezondheid
En hopelijk geen last van de niersteentjes!
Goed voorbereid zijn voor een lange wandeltocht is ook heel belangrijk maar dat doe je ook
Heel veel wandelplezier toegewenst ???? ???? ????

Ton en Edgar

Steentjes in de buik is niet fijn, maar steentjes in je schoenen loopt ook niet lekker! Wat de verzorging in Wijchen betreft zit het wel goed. Broodjes en koffie en een goede peptalk. Fijne voorbereiding alvast.

Huib

Nou vooruit dan: medische term 'cálculo renal' of 'piedra en el riñón' (bijna een 'neerlandisme' zou je zeggen, maar het mag ook :-)

Succes ermee, gr Huib Kalb

Jan Kuijt

Chris,

De meeste voldoening haal je uit een prestatie, die niet vanzelf of gemakkelijk gerealiseerd kan worden. Je hebt al een en ander moeten overwinnen en er zal nog meer volgen, maar wat zijn de druiven dan zoet als alles is gelukt. Heel veel sterkte verder en veel plezier.

Tante mieke

Hoi Cris,
Wie heeft die vraagtekens er achter gezet?
Natuurlijk niet de bedoeling.
Een goede training toegewenst en bewondering dat je zo'n
Lange wandeltocht onderneemt.