chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereiding 2015 gestart

Allereerst voor al mijn trouwe volgers een geweldig 2015 toegewenst.

In de afgelopen periode is mij regelmatig gevraagd of ik nog verder die laatste 500km naar Santiago en Cap Finistere ging lopen in 2015. Ik laat u daar niet langer over in het onzekere: Het antwoord is : Jazeker en de voorbereidingen zijn inmiddels weer gestart en de eerste beslissingen zijn genomen.

Nog steeds ben ik verbaasd over hoe er met mij is meegeleefd tijdens de eerste 400 km lopen. Inmiddels heb ik al meer dan 100 volgers. Dat is voor mij een extra motivatie om mijn blog te blijven schrijven. Ik kan jullie toch niet teleurstellen en voor mij is het een geweldig tool om al mijn indrukken en ervaringen van mij af te schrijven. Ook dit jaar zal ik tijdens de voorbereidingsperiode elke maand een update sturen, zodat jullie weten waar ik in mijn voorbereiding sta.

Van de Kerstman heb ik een paar geweldig mooie nieuwe schoenen gekregen en tot mijn verbazing pasten ze precies, d.w.z.: als ik mijn schoenen aan heb kan ik er nog twee vingers bij insteken. Dus mijn voeten mogen weer verder uitzetten. Ze zitten heerlijk. Deze maand ga ik er het eerste (langere) stuk op lopen.

Een aantal beslissingen, die ik reeds heb genomen zijn:

- Als laatste voorbereiding ga ik de Vierdaagse van Nijmegen lopen. Als 60-plusser hoef ik maar 30km per dag (zonder bepakking). Bovendien hoef ik niet in te loten omdat ik de Vierdaagse al tweemaal heb uitgelopen (1969 en 1990).

- Ik vertrek voor het tweede deel in het stadje waar ik op heb moeten geven: Carrion de los Condes. Voor de Spanje-kenners: Dit is ongeveer halfweg de Meseta tussen Burgos en Leon. (Dat wordt alleen al een avontuur om er weer te komen).

- Het vertrek zal zijn in week dat we terugkomen met Venlona van de concertreis naar Timisoara (Roemenie). De exacte datum is nog niet bekend omdat dit afhangt van de vluchten van Dusseldorf naar Madrid.

- Ik ga in principe niet meer dan 20km per dag lopen.

In de komende periode ga ik me verder verdiepen in de vluchten naar Spanje en de aansluitende trein- en busreizen om in Carrion de los Condes te geraken en gebaseerd hierop een meer precieze datum te bepalen. Bovendien ga ik echt beginnen aan de eerste trainings kilometers. Het plan is om er 600 te hebben gelopen voordat ik daadwerkelijk vertrek

Tot in februari.

Reacties

Reacties

Henk Mulder

Fantastisch Chris!
Dit jaar haal je het zeker, gezien de ervaringen in 2014 opgedaan. Succes!

antonia

Chris wij wandelen weer met je mee! Good luck!

Kim

Leuk!! Succes met alles en we horen ook de verhalen wel wekelijks :).

Frans.

Ik ben er van overtuigd dat je de voettocht deze keer
voltooid. Ik blijf je op de "voet 'volgen. Succes.

Ton en Edgar

We kunnen niet wachten, op al die mooie verhalen. Wat een hippe schoenen heb je gekregen. Veel plezier in de aanloop!????

Robert Willems

Mooie start van 2015 !!!
Goed jaar en missie gewenst.

Jelle & Jenny

Wederom succes Chris!
Met zo'n mooie schoenen gaat het je zeker lukken ;-)

We verheugen ons nu alweer op je leuke verhalen...

Groetjes Jelle en Jenny

Ellie Hendrikx

Wij wensen je heeeeel veel succes.

Sander Serrée

Hoi Chris,

Beste wensen natuurlijk voor jou, Ien en de (klein)kids :-)
Veel plezier met de voorbereidingen en ga je zeker weer volgen.

Jos Geusens

Hoi Cris,
Na het prachtige concert gisteravond nu een prachtig vervolg
op jouw tocht strakjes naar Santiago.
Heel veel succes.

c.giliam@planet.nl

Hoi Chris,
Allereerst de beste wensen en dat 2015 jou alle geluk mag brengen wat mogelijk is. En....daar hoort natuurlijk ook Santiago bij. Ik wens je veel plezier met de voorbereidingen (de vierdaagse o.a.) en wij verheugen ons nu al op je verslagen. Succes Chris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!