chrisnaarsantiago.reismee.nl

Poets nooit je bril onderweg!!

Zoals reeds vermeld in mijn dagverslag, ging het vandaag bijna mis qua route. Oorzaak? Chris poetste zijn bril onderweg. Het was net mist in Londen terwijl ik naar Burgos liep. De opgdroogde zweetdruppels van gisten zaten nog aan de binnen en buitenkant van de glazen. Ik naderde een soort vork splitsing tijdens het lopen en bleef de weg naar rechts volgen en miste en joekel van en gele pijl naar links. Ik heb die brillen van Lex Janssen echt nodig!!

Spanjaarden achter me ripen me terug: "Amigoooooo". En dat heb ik toen ook maar gedaan.

Achteraf bleek dat rechts ook OK was geweest. Ik had dan aan de andere kant om het vliegveld gelopen, maar had dan nog een uur langer tussen de bebouwing gelopen.

Moraal van dit verhaal: Poets nooit je bril als je loopt maar doe dit als je zit!

Reacties

Reacties

Netty

Die bril spreuk ga ik op tegeltje zetten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!