chrisnaarsantiago.reismee.nl

Rustdag: ja of nee.

Hier in Burgos heb ik er bijna 300 km opzitten. Het gaat heel erg goed met me. 1 blaar. So what. Ik hou me strak aan het schema zoals dat in mijn reisgids staat. De ene dag wat meer, de andere dag wat minder. Morgen toevallig de langste etappe: 32km. Dit geeft mij rust. Elke dag zie ik weer mensen die toch besluiten weer wat meer te doen en die haal ik dan een dag later weer in.

Ik kom elke dag redelijk vroeg aan. Kan dan lekker slapen(tussenmeur) en dit schrijven is ook pure ontspanning. Het aantal hits op alle verhalen en jullie commentaar helpt enorm. Dus heb ik de beslissing genomen (heb ik net aan Ine verteld) dat ik geen rust neem voorlopig.

Doe je dat wel da krijg je gelijk andere problemen: Uitslapen kan niet want je moet om 08.30 je albergue hebben verlaten. Wat de je dan de rest van de dag? Hoe reageert je 65jarige lijf als het een dag niet in de "wandelstand" heeft gestaan. Ben je dan zo stijf als een plank? Ik wil het even niet weten en dus heb ik besloten om gewoon het schema in mijn gids te volgen. Mocht ik op andere gedachten komen om welke reden dan ook dan horen juñllie dit uiteraard van mij.

Reacties

Reacties

antoinette en jac

Ja chris als jij je zo fit blijft voelen,dan gaan met die banaan!!!!

Marleen

good bezig, ouwe!! gewoen door stiefele.. krieg zelluf zin un te gaon laupe.
bin now al (stiekum) onder werktied dien berichtjes aan ut laeze. kan de verleiding neet weerstaon um te wachte wies vanaovend.

huul vuul groetjes Marleen

Marleen

ojao, ik heb de anderen maedjes (maartje, Bianca en Maike) auk huulemaol enthousiast gemak euver dien verhaole en avonture. die ginge dich auk volgen.. dus nog mier fans vanoet Venlo en Tegele..

pieter

Hoi Chris neem aan dat je echt onder de douche kan, hier hoef je er niet voor naar binnen zo'n regen.
Ik volg je gestaag zonder veel terug te schrijven.
Groet en hou vol ook zonder rustdag

Berend

Chris, blijf doorschrijven!! Ik vermaak me kostelijk om de ervaringen die je opdoet.

Trudy en Con

Zo Chris 300 km, Ik vind het geweldig waar je mee bezig bent. groetjes en volhouden. Hebben respect voor je

Gijs (van Kim ;)

Als het ritme werkt, werkt het voor je.

Kim

Wauw Chris al 300 km!! Super.
Loop lekker door en volg het ritme waar jij je goed bij voelt. Veel groetjes vanuit een eindelijk weer zonnig Venlo!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!