chrisnaarsantiago.reismee.nl

11e etappe. Belorado - Saint Juan de Ortega tweede en laatste deel

Nog vlug even voor het slapen gaan.

Na mijn powernap van een uur de was binnengehaald. Was gelukkig helemaal droog. Scheelt morgen weer een paar ons in mijn rugzak.

Toen effe een biertje pakken met Stuart uit Schotland. werden er toch twee want Heidi en Benjamin kwamen ook het terras op en ik ben hun een biertje verschuldigd wegens gedorven levensvreugde afgelopen nacht toen mijn telefoonwekker ging. Gelukkig "no hard feelings". (4 bier EU 6,40).

Daarna eten. Was een soort gevangeniservaring.

Ik moest een plate pakken met daarop verschillende borden. Vervolgens langs een tafel met allemaal gamellen. Kreeg vervolgens knoflooksoep (heb ik net gecheckt want ze wisten het hier zelf niet precies), zeevruchtenpaella, salchichas (worstjes) en rijstepudding. Afgespoeld met water en deze keer geen wijn want die had ik zelf moeten meenemen. Dat had overigens niemand gedaan. Gedineerd samen met Simone (m) uit Milaan. Vloeiend engels want hij had in Glasgow gestudeerd. Totale kosten diner EU 7,50 (die zaten al in het "totaalpakket" van EU 12,50 dat ik bij binnenkomst had betaald.

Alles was lekker koud, want die gamellen waren al 600 keer open geweest. Alleen het nederlands echtpaar (die van die bedden) hebben volgens mij warm gegeten, want die stonden al om 18.00 voor de deur terwijl het diner pas om 18.30 begon.

Daarna nog effe foto's geladen. Wifi was erg snel. En nu dit schrijven. Ik heb alleen nog niets van Li-hyun vernomen, maar volgens Heidi is zij al verder gelopen. Ongelooflijk en dan slapen. benieuwd welke avonturen er vannacht weer gebeuren want we zijn hier met misschien wel 150 mensen. Het is nu 21.00, welterusten. Tot morgen in Burgos.

Reacties

Reacties

Gijs (dien breurke)

Ha Chris, zonder dat je dat wist heb ik vandaag n stuk met je meegelopen. Vanmorgen ging mn telefoon af. Dat bleek jij te zijn. Je hebt me vanuit je broekzak gebeld! Toen ik opnam hoorde ik je stevig doorlopen. Zo stevig zelfs dat je me niet hoorde roepen! Heb nog even met je meegelopen. Weet niet of ik rebo, libo, reo of lio zat, maar dat maakt ook niet veel uit. Ik heb even gegrinnikt over techniek enzo, maar uiteindelijk opgehangen.
Heel veel plezier daar nog en check even je telefoonrekening..... wellicht heb je al meer mensen in je broekzak meegenomen!

Grtz!

Kim

Haha helemaal geweldig! Chris, je zou toch alleen Ine bellen :)

Berend

een Treulose Tomate is die Lihan, dat ze niet effies appte.
Tja Chris; uit het oog, uit het hart.
Slaap zacht!!????

Joke

Ha die Chris, veel succes met het laatste stuk...nog steeds een broekzak beller, geweldig...en hoor het al wel je maakt bergen vrienden...niks veranderd. Kei top dat je dit doet.

Grtjes

José

Jij hebt lef: naakt in een deurloze douche! En dat in het zwaar-katholieke Spanje!
Mooie fotokes en leuke verhalen.

ga zo door!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!