chrisnaarsantiago.reismee.nl

Douchen in San Juan de Ortega

Heeft ook iets aparts. Ze zijn druk aan het renoveren hier, maar wij slapen nog in het oude gedeelte. (Heeft ook wel wat). Er zijn wat weinig douches en toiletten en dus moet je wel eens wachten. En wat doe je dan: Dan bel je Ine voor je tweede geluksmoment van die dag terwijl je in de rij zit/staat (kan hier alletwee).

Terwijl ik met Ine zit te bellen ontdek ik echter dat er NOG een douche is. Echter daar zit geen deur meer in. Dus ik vraag: "Maakt er niemmand gebruik van die douche". Hierop werd in tenminste drie talen ontkennend geantwoord.

Toen heb ik gevraagd of iemand er bezwaar tegen had, dat ik die douche dan ging gebruiken. Wederom in drietalen ontkenning. Toen heb ik gewoon mijn onderbroek uitgetrokken en ben daar onder gaan staan. Het bleek ook nog de beste, want hier kwam alleen aan de goede kant het water eruit. Ik heb toen ook gelijk maar mijn onderbroek en poloshirt gewassen.

Lekker weer afdrogen en aankleden en ik was klaar terwijl de anderen nog stonden te wassen. Ik heb niet meer omgekeken of alsnog mijn douche heeft gebruikt.

Reacties

Reacties

antoinette en jac

Wat ben ik blij dat ik weer iedere keer mijn leesbrilletje kan opzetten om weer een leuk bericht van je te lezen.
Het gaat je goed af zo te lezen!
Houden zo,doei grts.

Peter & Manny Heijnen

Chris, wat een pracht verhalen! We gaan sparen voor een foetelrugzak (rugzak met wieltjes en accu) en dan gaan wij ook. We blijven je verhalen uiteraard lezen en met heel veel plezier????

Ton en Edgar

Genieten weer van je verhalen en deze keer ook van de mooie fotoos. Wat fijn dat je toch zoveel schoonheid tegenkomt onderweg. Lekker eten en heerlijke wijnen. Goed eten, want je verbrand toch genoeg calorieën. Wat een ervaring al deze dagen, van s'ochtends tot s'avonds laat. Gr. Ton en Edgar

Berend

En niemand volgde jouw voorbeeld? Wat een sukkels.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!