chrisnaarsantiago.reismee.nl

Karina uit Berlijn

Karina een vlotte leuke jonge studente van 20uit Berlijn is de dame, waarvan ik tot nu toe heb gezien dat zij de meeste afwisseling in kleding draagt. Regelmatig kom ik haar tegen, want we zitten in hetzelde "etappeschema" zal ik maar zeggen en bovendien loopt ze zeer ontspannen in een lekker pittig tempo.Vandaag kwam ik haardus ook weer tegen. Ze was al gedouched toen ik de slaapzaal binnenstruikelde.We slapen zelfs samen op de kamer (met nog 20 anderen overigens).

Ik heb de stoute schoenen maar aangetrokken en haar gevraagd, hoe ze die toch allemaal in haar rugzak kreeg en toe begon ze vrolijk te schateren. Zij doet aan "funshoppen" zoals ze dat noemt. Bij haar voorbereiding had ze wat minder aandacht besteed aan de te dragen kleding, met het gevolg dat ze er nietr erg lekker in wandelde. Ze heeft ontdekt dat in elke albergue (en dat klopt ook) ergens een paar plastic dozen staan met daarin door pelgrims achtergelaten kleding. Deze kleding is overigens keurig gewassen en heel. Welnu, zij grasduint dus in elke albergue of ze iets van haar gading kan vinden en nu heeft ze al een aardig goede wandelgarderobe. Bijv. als ze een beter shirt vond dan liet ze haar shirt achter. Het werkt prima en ze is er zeer tevreden mee en bovendien staat het ook nog goed. Bij haar is dat toch van minder belang want zelfs een jutezak zal haar nog goed staan.

Reacties

Reacties

Berend

En Chris, ga jij het nu ook proberen, je kleren omruilen? Scheelt toch een wasbeurt en het op de ouderwetse manier van drogen en strijken onder het matras. Het heeft wel wat, maar schijnbaar heeft de Berlijnse schoone een gangbare maat en past elke jutezak haar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!