chrisnaarsantiago.reismee.nl

Insmeren met zonnebrand

Ik heb het er helemaal mee gehad:

a. ben ik al lekker bruin. Er wordt regelmatig jaloers naar mij gekeken.

b. als ik er ´s morgens aan denk en ik smeer me in dan schijnt de zon niet. Denk ik er niet aan dan schijnt de zon wel.

Ik wrijf me dus vanaf nu NIET meer in, maar heb het flesje boven in mijn rugzak zitten.

En nu stop ik er voor vandaag mee. Ik heb nog niets van mijn muppet gezien/gehoord. Ik ga proberen te achterhalen waar ze is. Daarna eten en slapen want morgen weer 23 km naar de regio Castilla y Leon, naar het stadje Belorado.

Reacties

Reacties

Renate

Smakelijk en fijne nacht!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!