chrisnaarsantiago.reismee.nl

Super albergue met internet

at heb ik vandaag geluk. Niet alleen 20 km gewandeld in 4.45 uur. Lekker snel bij zon en 28C en een koel briesje, maar ook nog in het centrum van Santo Domingo de la Calzada (waar de kathedraal met de kippen staat) en met airo en een geaircood internet hok met behoorlijk licht en een redelijke computer. Wat wil ik nog meer.

Gisteren nog even gebaald. Had ik nog net een artikel geschreven zegt Telefonica hier: Bekijk het maar, terwijl ik nog 16 minuten mocht internetten. Alles weg. Gelukkig zit het nog in mijn kop en hoop ik onder deze omstandigheden al mijn achterstand weg te werken.

Het is hier nog siesta. Alle peregrinos, die al binnen zijn liggen te tussenmeuren/ cq. te powernappen, want daar knap je van op. Ikzelf heb ook alweer een uur geknoerd.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!