chrisnaarsantiago.reismee.nl

Waarom loop je de camino

Dat vraag je dus ettelijke malen per dag met aan iedereen met wie je wandelt, samenzit, enz. De pelgrims zijn hier heel erg open over en ik heb al heel wat verhalen gehoord. Echter deze zullen jullie nooit terugvinden in mijn verslagen, want dat blijft op de camino onder de pelgrims. Bij mijn thuiskomstzal ik daar best wel eens wat over vertellen, maar dat zal altijd een wat algemenr verhaal worden en namen horen hier dus niet bij, zelfs al geeft men mij uitdrukkelijk toestemming om hierover te schrijven.

Reacties

Reacties

joep Fleuren

Het is fijn om tijdens het wandelen emoties te gedeeld.
Zeker als je , door de inspanning, zo dicht bij jezelf komt.
Over gevoelig persoonlijke levenservaringen te kunnen praten ( met misschien wel een vreemde, ) is een diepe
ontmoeting met jezelf. Iemand die zelfrespect heeft respecteert ook een ander.

José

Mooi dat het zo werkt! Zo zie je maar weer dat het een bijzondere tocht is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!