chrisnaarsantiago.reismee.nl

Wij bereiken Riochie

Vooruit nog een verhaaltje dan voor het slapen gaan.

Vandaag zijn we in Logroños aangekomen, de hoofdstad van de Rioja regio.

Rioja gestolenUrenlang tussen de druivenstruiken doorgelopen. Javier en Cristina legden trots uit hoe de rioja wordt gemakt, maar ja wij wilden natuurlijk ook proeven. Kortom , steekproefsgewijs hebben wij druiven geproefd en ik heb me behoorlijk begaaid. Ze zijn al lekker blauw (wij ook bijna) en lekker zoet. Ik weet niet hoeveel druiven we voor eigen gebruik hebben gestolen, maar volgend jaar komt er dus minimaal een fles rioja minder op de markt. Zal de prijs ook wel omhoog gaan.

Van rioja krijg je blaren.

Vandaag hebben we flink tussen de rioja heuvels geklommen. We zijn zeker 6 van de wijnbergen ter grootte van de moezelwijn op en afgegaan en een aantal hebben hier toch weer blaren gelopen. Ik gelukkig niet.

Reacties

Reacties

Jelle en Jenny

Daag Chris, bedank veur dien fantastische verhoale!
Volges mich zit ik heej met laeze net zoë hard te schödde as dich met schrieve!
Super um te laeze det ut nou al onvergaetelik is...
Gr J&J

Marleen

Ha Chris, ik lach mich kapot! Wat un sjiek avontuur. Ik huur Ut al dich bis de nieije ambassadeur van venlo. Straks wille ze allemaal nao Venlo komme laupe. Zet um op!!! Groetjes Marleen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!