chrisnaarsantiago.reismee.nl

Eindelijk internet cafe gevonden

Vandaag heb ik al 20km gelopen en nu al zeker 3km meer door de stad om dit internet cafe te vinden. Anyway we zijn hier en ik blijf hier zeker 2 uur zitten tikken om proberen wat backlog weg te werken. Gelukkig verkopen ze hier ook bier, dus staat er een halve lietr San Miguel bier naast mij. Lekker koud in dit warme hok bij heel erg vriendelijke indiase mensen.

Ik hoop dat ik wat geschreven krijg voordat ik hier in mijn eigen zweet het hok uit dobber.

Het gaat een sessie worden van allemaal verhalen, anekdotes enz. in willekeurige volgorde. Er zit nl. zoveel in mijn hoofd dat er allemaal uit wil.

Maar het belangrijkste: Het gaat nog steeds erg goed met mij: geen blaren en veel adrenaline van alle leuke mensen die je tegenkomt. Wat is dit een ongelooflijke ervaring. En oh ja ik heb ook al 150 km gelopen met 11kg op mijn nek.

Tot zometeen in het volgende verhaal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!