chrisnaarsantiago.reismee.nl

Voorbereidingen in juli

Juli was in een opzicht een heel aparte voorbereiding. Uren heb ik doorgebracht om te kijken wat ik allemaal kwijt was geraakt door de grote computerstoring bij Reismee en voor diegenen, die mij wat beter kennen weten hoe leuk ik dit vind. Inmiddels heb ik volgens mij vrijwel iedereen van de originele distributielijst weer "terug kunnen zetten" op de nieuwe lijst. Het enige voordeel van deze hele exercitie is geweest dat ik de site nu redelijk beheers (denk ik). Benieuwd hoe dit is als ik eenmaal onderweg ben.

Verder heb ik deze maand ook verder spullen aangeschaft bij Bever. De cadeaubon, die ik voor mijn verjaarfag heb gehad van de kids kwam goed van pas. Ik heb toch maar besloten om ook stokken aan te schaffen. In principe heb ik nu alles. Alleen nog een "waterzak" met "slurf" voor in mijn rugzak en apotheekspullen.

Deze maand heb ik ook gewoon weer doorgetraind. Nu met de de "echte" rugzak. Ik ben er helemaal aan gewend. Hij draagt in elk geval veel makkelijker dan de militaire bepakking van 45 jaar geleden. Inmiddels heb ik bijna 500 km getraind sinds april. Altijd met een gevulde rugzak.

Tenslotte heb ik bij een aantal van mijn clubs, waar ik lid van ben, mijn site bekend gemaakt, zodat ook zij mij kunnen volgen. Nog 7 dagen.......

Reacties

Reacties

Maarten van den Broek

Succes Chris met je reis. Waar zo'n linkje op Facebook al niet goed voor is.

Wim en Addy

Ha Chris,
Het begint aardig op te schieten. Wij wensen je natuurlijk heel veel succes en veel wandelplezier. Wij blijven je volgen. Groetjes Wim en Addy

Ton en Edgar

Door jouw enthousiasme, heb je ook mij aangestoken. Ooit hoop ik deze tocht ook te volbrengen. We hopen dat je ons regelmatig op de hoogte houdt van je avontuur. Het aftellen is begonnen, maar eerst nog even langs de kapper????, voor je haar, maar ook om je nogmaals alle goeds toe te wensen. Tot gauw, groeten aan Ine!????

Ton en Edgar

Wat raar, maar de vraagtekens moeten smily's zijn. Kan zeker niet. Goed bedoeld, doe wel de groeten aan Ine! Groeten Ton en Edgar

martin fleuren

Chris, heel veel succes maar vooral GENIET!! Groeten Ria&Martin

Clim.

Hoi Chris,

Het aftellen kan beginnen het is bijna zover veel succes
veel wandel plezier en ik hoop dat je tocht vol brengt .
Groet Clim.

Gé van Rijn

Hoi Chris,

Veel succes met je tocht. Ik zal je blijven volgen.
Groet Gé.

antoinette en jac

heeel veel succes en ook veel plezier voor jou met dit avontuur, hou ons op de hoogte, ook veel lieve grts van onze kids natuurlijk!.

Ton en Edgar

Waar ben je nu .NL

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!